سرپرست فرمانداری گیلانغرب گفت : تا به امروز بیش از ۱۲۰ هزار مسافر نوروزی از سطح شهرستان بازدید کرده و بیش از ۲ هزار چادر اسکان به صورت ثابت در جاذبه‌های منحصر به فرد بر پا شده است.

حشمت رضایی گفت : برنامه‌ریزی‌های خاصی برای تسهیل و فراهم شدن حضور مسافران در شهرستان در ایام تعطیلات نوروزی فراهم شد.

به گفته سرپرست فرمانداری گیلانغرب شهرستان گیلانغرب به دلیل شرایط آب و هوایی و تفرجگاه‌های بکر همچون میاندار، گلین، ناودار و... همواره مورد هدف مسافران و گردشگران در اقصی نقاط مختلف استان و کشور بوده است.

تا به امروز بیش از ۱۲۰ هزار مسافر از سطح شهرستان بازدید کرده و بیش از ۲ هزار چادر اسکان به صورت ثابت در جاذبه‌های منحصر به فرد گیلانغرب بر پا شده و تمهیدات خاصی برای مهمانان نوروزی در نظر گرفته شده است.

بیش از ۵ هزار کیسه پلاستیکی جمع‌آوری زباله در طبیعت بین خانواده توزیع شده و با فعال کردن سمن‌ها و نصب بنر، توصیه‌های لازم برای حفاظت از منابع طبیعی انجام شده است.

۵۰ هزار خودرو مسافران نوروزی وارد شهرستان شد

فرماندار ثلاث باباجانی گفت: تا به امروز حدود ۵۰ هزار خودرو مسافران نوروزی وارد شهرستان شده است.

یدالله شکری گفت: ثلاث باباجانی یکی از شهرستان‌های اورامانات استان کرمانشاه است.

شهرستان با مناظر زیبای طبیعی با دو سد؛ آزادی و زمکان و رودخانه زمکان، و آثار تاریخی و چشمه‌سار‌های زیبا، مورد استقبال گردشگران است.

چهارمین جلسه خدمات سفر در شهرستان تشکیل شده است، دو باب مدرسه در شهر‌های ازگله و میرآباد برای اسکان مهمانان نوروزی اختصاص داده شده است.

تا به امروز حدود ۵۰ هزار خودرو مسافران نوروزیوارد شهرستان شده و مجموعه سه شهر ثلاث پذیرای مهمانان بوده که بیشترین اتراق گردشگران در شهر ازگله که منطقه گرمسیری است اختصاص یافته است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.