خانم سهیلی مادر شهید علی اصغر وکیلی بعد از سال‌ها دوری از فرزندش به دیار باقی شتافت.

خانم «لیلا سهیلی» مادر شهید «علی اصغر وکیلی» بعد از سال‌ها دوری از فرزندش دار فانی را وداع گفت و به دیار باقی شتافت.

شهید علی اصغر وکیلی یکم فروردین ۱۳۴۴، در روستای صدر آباد از توابع شهرستان زرندیه به دنیا آمد و پدرش صفت اله و مادرش لیلا نام داشت.

او دانش آموز سوم متوسطه در رشته تجربی بود که از سوی بسیج در جبهه حضور یافت و یازدهم فروردین ۱۳۶۱، با سمت تدارکات چی در خرمشهر بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید و مزار او در گلزار شهدای زادگاهش واقع است.

بخشی از وصیت‌نامه شهید علی اصغر وکیلی به شرح زیر است.

پدرم خداوند را شکر میکنى که فرزندى به تو عطا نمود که تنها آرزویش شهادت در راه اسلام و احقاق حقانیت اسلام و بطلان کفر است؟

پدرم اگر من شهید گردیدم خداوند را شکر میکنى که امانتش را در زمانى باز پس دادى که اسلام محتاج به فداکارى و جانبازى و ایثار خون بود؟

زمانى که مرجع تقلید شیعیان جهان و رهبر مسلمانان و ولى فقیه توصیه به دفاع از اسلام و مسلمانان نمود و آن را وظیفه هر مسلمان میداند پدر و مادر مهربانم به مصداق ایه شریفه کُلُّ شَیْءٍ هَالِکٌ إِلَّا وَجْهَهُ همه ناگزیر از چشیدن طعم مرگ هستند گل ذات اقدس باریتعالى پس چه بهتر که این مرگ در جبهه ستیز حق بر علیه کفر باشد. با نثار جان نهال اسلام ابیارى گردد و جمهورى نو پاى اسلامى به پیروزى نهایى برسد تا جایى که پرچم رهایى بخش آن در قدس و در اقصى نقاط عالم به اهتزار در آید.

پدر و مادر گرامیم در شهادتم گریه نکنید زیرا من بفرمان مرجع تقلیدم رهبر کبیر انقلاب امام خمینى و با آگاهى کامل این طریق را انتخاب نمودم و موفقیت در این راه همیشه از خداوند آرزو مى کنم برادرانم را چنان تربیت کنید که راه‌شهیدان را ادامه دهند و خواهرانم، چون زینب سلام الله علی‌ها نیز وظیفه خود را بجاى آورند از کلیه اقوام و آشنایان برایم حلالیت بطلبید.

التماس دعا دارم والسلام علیکم و رحمه اله و برکاته

سردار کریمی، فرمانده سپاه روح الله و دبیر کل کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در گذشت مادر این شهید را تسلیت گفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.