پلیس گیلان برای مدیریت ترافیک در روز طبیعت، از ورود اتوبوس به محور‌های منتهی به تفرجگاه‌های این استان جلوگیری می‌کند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: یگان‌های انتظامی و ترافیکی پلیس استان در شهر‌ها، بوستان‌ها، تفرجگاه‌ها و جاده‌ها تسهیل در تردد، امنیت و آرامش شهروندان و مسافران را در روز طبیعت تأمین می‌کنند.

به گفته سرهنگ مجید رسول زاده، از ساعات اولیه فردا (شنبه ۱۳ فرورودین ماه، روز طبیعت) ۴۳۳ گروه خودرویی، ۱۶۹ گروه موتوری، ۳۳۰ گروه پیاده و ۴ هزار و ۳۰۰ نفر از مأموران پلیس و پلیس افتخاری گیلان در قالب گشت‌های انتظامی امنیت و آرامش شهروندان و مسافران را تأمین می‌کنند.

پلیس با بر هم زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد

پلیس راه گیلان هم در روز طبیعت برای تسهیل در رفت و آمد راه‌ها و پیشگیری از تصادفات در استان، تمهیدات ترافیکی در نظر گرفته است.

سرهنگ جاور صفاری از رصد هوایی هوشمندانه پلیس راه گیلان، با بالگرد در برخی محور‌های حادثه خیز استان، خبر داد و گفت: امسال خودرو‌های جدیدی به ناوگان پلیس راه استان اضافه شده که این خودرو‌ها در جاده‌ها نامحسوس، گشت زنی کرده و در صورت مشاهده تخلفات حادثه ساز، با رانندگان متخلف برخورد می‌کنند.

به گفته او برای مدیریت ترافیک در روز طبیعت، از ورود اتوبوس به محور‌های منتهی به تفرجگاه‌های گیلان جلوگیری می‌شود.

رئیس پلیس راه گیلان همچنین گفت: تردد خودرو‌های سنگین به جز خودرو‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی، در ۱۳ فروردین، از ساعت ۷ صبح تا ۲۴ شب در محور‌های آستارا به اردبیل و رشت – قزوین ممنوع است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.