مهران فاطمی گفت: دوازدهم فروردین ماه، نماد آزادی و استقلال ملت بزرگ و آزاده ایران است.

مهران فاطمی در پیامی به مناسبت بزرگداشت روز جمهوری اسلامی نوشت: ماه فروردین، بستر رخداد مهم و سرنوشت ساز تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی ایران است و بی‌تردید نکوداشت این رویداد، پاسداشت آرمان والای "استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" و ترویج ارزش‌هایی همچون شهامت، حق جویی، ظلم ستیزی و شهادت طلبی است.

او گفت: دوازدهم فروردین یوم الله و روز بسیار مهمی است که در سال ۱۳۵۸ ملت آگاه و حق طلب با حضور متعهدانه، پرشور و به یادماندنی خویش، در اولین همه پرسی به واقع آزادانه تاریخ ایران، نظام مقدس جمهوری اسلامی را برگزیدند.

استاندار یزد گفت: پرواضح است که رای مردم در این مناسبت فرخنده که به روز "جمهوری اسلامی" نامگذاری شد، نماد آزادی و استقلال این ملت بزرگ و آزاده است که تحت زعامت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رحمة الله علیه و به مصداق "یخرجون من الظلمات الی النور" خود را از سلطه طواغیت رهانیدند و به فرموده امام امت، در چنین روزی، بر جنود شیطان غلبه کردند.

فاطمی گفت: اینجانب ضمن تبریک این مناسبت مهم، دوام سعادت و سلامت مردم مومن، نجیب و فهیم استان دارالعباده و دارالعلم یزد را از خداوند قادر متعال خواهانم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار