امام جمعه موقت کوهبنان گفت: ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی از جمله روز‌های بسیار مهم و سرنوشت ساز در انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام سید عباس کاظمی گفت: چون مردم خواستار حکومت اسلامی بودند و بیش از ۹۸ مردم با شرکت در همه پرسی به جمهوری اسلامی رای دادند.

 امام جمعه موقت کوهبنان می گوید: اهل بیت پرچم‌های تقوا هستند لذا باید معرفت و شناخت خود نسبت به اهل بیت را افزایش دهیم و یاری دهنده امام معصوم خود باشیم.

به گفته امام جمعه کوهبنان انسان مومن باید دلداده اهلبیت باشد و در طول شبانه روز با اهل بیت خلوت کند همواره به ظهور، فرج و رفع گرفتاری‌ها و مشکلات امیدوار باشد.

امام جمعه موقت کوهبنان گفت: دشمنان همواره درصددند که امید را از منتظران حضرت ولی عصر (عج) بگیرند و چهره‌ای خشن و خون ریز از حضرت معرفی کنند.

او‌می گوید: ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی از جمله روز‌های بسیار مهم و سرنوشت ساز در انقلاب اسلامی است، چون مردم خواستار حکومت اسلامی بودند و بیش از ۹۸ مردم با شرکت در همه پرسی به جمهوری اسلامی رای دادند.

خطیب جمعه کوهبنان گفت: مردم در روز ۱۲ فروردین به حکومت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی خاتمه دادند لذا بعد از گذشت ۴۳ سال مردم ایران اسلامی در پرتو منویات مقام معظم رهبری از آرمان‌های و ارزش‌های خود کوتاه نیامدند.

به گفته خطیب جمعه کوهبنان روز ۱۳ فروردین بعنوان روز طبیعت نامگذاری شده در حالی که باید در این روز مواظب و مراقب طبیعت باشیم تا به طبیعت آسیب نرسد.

حجت الاسلام کاظمی گفت: باید از شهرداری کوهبنان تقدیر کنیم که در آستانه روز طبیعت نسبت به توزیع پاکت زباله اقدام نموده تا با همکاری مردم از ریختن زباله و آلوده شدن طبیعت جلوگیری کنند.

امام جمعه موقت کوهبنان گفت: در آستانه بازگشایی مدارس به صورت حضوری هستیم که این مهم بواسطه فروکش کردن کرونا رقم خورده لذا والدین با مسئولین تعلیم و تربیت همکاری کنند و فرزندان خود را به زدن ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی ترغیب کنند.

برچسب ها: نماز جمعه ، طبیعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.