کاربران با هشتگ #اللهم_عجل_لولیک_الفرج نوشتند:

سلام بر تو ای تنها چاره ساز عالم هستی

کاربران هر هفته به رسم جمعه‌های عاشقی، دلنوشته‌های خود برای حضرت مهدی (عج) را در فضای مجازی به اشتراک گذاشتند.

قرن‌ها از غیبت کبرای حضرت حجت (عجل الله تعالی فرجه الشریف) می‌گذرد و منتظران، بی صبرانه منتظر دیدار امام خود، حضرت مهدی (عج) هستند.

روز جمعه به دلیل آنکه به نام حضرت ولی عصر (عج) متبرک شده است جایگاه ویژه‌ای نزد ما شیعیان دارد با توجه به این موضوع اولین جمعه سال و قرن جدید فرا رسیده است. منتظران شوق دیدار امام زمان خود را در این قرن از خداوند منان خواستار هستند و امیدوارند که قرن جدید با ظهور حضرت ولی عصر (عج) متبرک و همراه شود.


بیشتر بخوانید


کاربران فضای مجازی این هفته نیز به به رسم هر جمعه، دلتنگی‌ها و دلنوشته هایشان برای فرج حضرت مهدی (عج) را با هشتگ های #اللهم_عجل_لولیک_الفرج و ThePromisedSaviour در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند که در ادامه تعدادی از پست‌ها که همراه با اشعار و جملات زیبا است را مشاهده می‌کنید:

توییت انتظار

توییت انتظار 3

توییت انتظار 4

توییت انتظار 6

توییت انتظار65

توییت انتظار 8

توییت انتظار 99

توییت انتظار 93

توییت انتظار 42

توییت انتظار 65

توییت انتظار 52

توییت انتظار 2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۹ ۱۶ فروردين ۱۴۰۱
السلام علیک یا مهدی فاطمه س بیا ،
دنیا پر از جور و جفا شده ، وقلبهای خسته همه منتظرند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۱۴ فروردين ۱۴۰۱
نوشتار ان شاء الله فقط درست است و معنی درست میدهد بقیه نوشتار ها اشتباه است و معنی درست نمی‌دهد فرق می‌کنه معنی هاشون
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۳:۰۷ ۱۳ فروردين ۱۴۰۱
مطمعنا حضرت منجی عالم بشریت عج در پاسخ به سلامهای شما خوبان می گویند علیک سلام بر منتظران دل سوخته دل شکستگان مومنین عدالت خواهان اسلام ناب محمدی ص در عصر غیبت طولانی حضرت بقیه الله الاعظم عج و نگران نباشید آن حضرت و یارانشان بلاشک خواهد آمد و اگر عمر بنده حقیر کمترین فقیر عوام الناس قد نداد ظهور نورانی ایشان را درک کنیم و ایشان را زیارت کنیم کسی از مومنین ابرار ایشان را دیدند سلام و عرض ادب احترام ارادت مخلصانه بنده حقیر مستضعف فقیر کمترین بی سواد سراپا تقصیر منتظر را به ایشان و یاران صدیق ایشان برسانند و به ایشان عرض ادب احترام ارادت خالصانه و صادقانه بنده حقیر را به ایشان و 313 یار صدیق ایشان برسانید بگویید همه عمرش چشم به راهتان بود و می گفت شاید این جمعه بیاید شاید قدم بر سر چشممان گذارد شاید شاید این جمعه بیاید شاید گوشه چشمی نیم نظری بر این حقیر فقیر کمترین نماید شاید . التماس دعا و صلوات .
آخرین اخبار