کاربران با هشتگ اللهم عجل لولیک الفرج نوشتند:

اولین جمعه سال است بیا برهم زن، نظم این غیبت طولانی خود را آقا

کاربران هر هفته به رسم جمعه‌های عاشقی، دلنوشته‌های خود برای حضرت مهدی (عج) را با یکدیگر در فضای مجازی به اشتراک می‌گذارند.

قرن‌ها از غیبت کبرای حضرت حجت (عجل الله تعالی فرجه الشریف) می‌گذرد و منتظران بی صبرانه منتظر دیدار امام خود، حضرت مهدی(عج) هستند.

روز جمعه به دلیل آنکه به نام حضرت ولی عصر (عج) متبرک شده است جایگاه ویژه‌ای نزد ما شیعیان دارد با توجه به این موضوع اولین جمعه سال و قرن جدید فرا رسیده است. منتظران شوق دیدار امام زمان خود را در این قرن از خداوند منان خواستار هستند و امیدوارند که قرن جدید با ظهور حضرت ولی عصر (عج) متبرک و همراه شود.


بیشتر بخوانید


کاربران فضای مجازی این هفته نیز به به رسم هر جمعه، دلتنگی‌ها و دلنوشته هایشان برای فرج حضرت مهدی (عج) با هشتگ #اللهم_عجل_لولیک_الفرج را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند که در ادامه تعدادی از پست‌ها که همراه با اشعار و جملات زیبا است را مشاهده می‌کنید:

توئیتتوئیت ظهورتوئیت ظهور امام زمانتوئیت ظهور حضرت مهدیتوئیت اولین جمعه سال توئیت اولین جمعه قرنظهور امام زمانتوئیت با موضوع ظهورتوئیت با موضوع امام زمانتوئیت با موضوع حضرت مهدی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۳:۳۴ ۰۶ فروردين ۱۴۰۱
به نام خداوند جان و خرد :
حا آره باشه !!! بر هم می زنند و میان منتظر این جمله شما بودند که بیان شما فقط باید بستر سازی عادلانه حقوق بشرانه خردمندانه بصیرانه خداپسندانه را از صفر تا صدش در کشور خودتون به راه اندازید ایشان خودشان و یارانشان به اذن الهی که صادر شود خواهند آمد اگر نه با این جملات عمرا ظهور کنند تا بستر ظهور فراهم نباشد و اذن خداوند جل جلاله نباشد ظهور منجی عالم بشریت صورت نخواهد گرفت به قول معروف می گوید ارادتی بنمای تا سعادتی ببرید . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۰۶ فروردين ۱۴۰۱
هنوز زوده واسه ظهور
آخرین اخبار