استاندار کرمانشاه از آمادگی کرمانشاه برای ارائه خدمات گردشگری به مسافران در کل سال خبر داد.

بهمن امیری مقدم گفت: با سازماندهی و ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد، زمینه ارائه خدمت رسانی، افزایش امکانات رفاهی و تسهیل سفر را در تمامی ایام سال و با رویکرد توسعه گردشگری در استان انجام خواهیم داد.

به گفته امیری‌مقدم، صنعت گردشگری یکی از پیشران‌های مهم توسعه در آینده محسوب می‌شود و براین اساس ارایه خدمات را نباید تنها به ایام خاصی از سال محدود کنیم.

 انسجام، همکاری و هم افزایی همه دستگاه‌های مربوطه با وجود افزایش سفر‌های نورزی شرایط مناسبی را برای ارائه خدمت به مسافران فراهم کرد و در روز‌های باقی‌مانده ایام نوروز نیز با جدیت بیشتر تداوم خواهد داشت.

امیری مقدم، با تاکید بر لزوم تدوین برنامه جامع و راهبردی برای گردشگری استان، گفت: در این راستا، باید دبیرخانه دایمی ستاد خدمات سفر در میراث فرهنگی استان راه اندازی شود.

 در این دبیرخانه با کارشناسی تحلیلی و میدانی ضعف‌ها و نیاز‌های حوزه گردشگری استان در طول سال شناسایی و برای رفع آن تلاش شود و از سویی نقاط قوت هم تقویت شود.

استاندار کرمانشاه گفت: باید تلاش کنیم تا کرمانشاه در حوزه گردشگری به جایگاه بالایی برسد، در دبیرخانه ستاد خدمات سفر استان باید عملکرد سایر استان‌ها مانند اصفهان، فارس، بوشهر، خراسان رضوی و هرمزگان که مقصد اصلی گردشگران هستند مورد ارزیابی و بررسی قرار گیرد و از تجربیات آن‌ها استفاده کنیم.

به گفته امیری‌مقدم، همه دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر باید در روز سیزدهم فروردین که آخرین روز تعطیلات نوروز است، هماهنگی‌های لازم را داشته باشند تا نوروز را با خوبی به پایان برسانیم.

در این چند روز باقی مانده تعطیلات نوروز دستگاه‌ها همچنان باید آمادگی خود را حفظ کنند و بازرسی ها، نظارت‌ها و بازدید‌ها را افزایش دهند.

 از مخابرات هم انتظار می‌رود همانند مشهد، زمانی که مسافری وارد استانمان می‌شود، پیامک خوش آمدگویی داشته باشد و برخی نکات آموزشی را هم به آن‌ها ارایه دهد.

در مسیر جاده‌های کرمانشاه و هم در داخل شهر‌ها نباید هیچ گونه خاموشی باشد و باید این موارد به عنوان بخشی از ایمنی سازی جاده و کاهش خطرات مورد توجه قرار گیرد.

امیری‌مقدم تلاش گروه‌های جهادی در انجام سفر‌های نوروزی ۱۴۰۱ شایسته تقدیر دانست و گفت: ظرفیت و انگیزه بالای گروه‌های جهادی برای خدمت رسانی به مردم باید مورد توجه قرار گیرد و در تمامی بخش‌های درمانی و امدادی این عزیزان خالصانه در مناطق محروم حضور پیدا می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.