وزیر میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی:

طرقبه شاندیز منطقه مهم گردشگری در کشور است

ضرغامی وزیر میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی گفت: شهرستان طرقبه شاندیز جایگاه ویژه‌ای در گردشگری کشور دارد.

عزت الله ضرغامی گفت: طرقبه شانديز از مناطق مهم در حوزه گردشگری است و از اصالت و اهمیت خاصی برخوردار می باشد که باید برنامه ریزی مناسب در جهت استفاده و بهره وری هر چه بیشتر از این ظرفیت و موهبت الهی انجام شود ،شهرستان طرقبه شانديز ظرفیت بسیار بالایی در توسعه و ارتقاء صنعت گردشگری و جذب توریست با توجه به همجواری با شهر مشهد و بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) و حضور گردشگران و مسافران و زائران است.

حمیدرضا رحیمیان فرماندار طرقبه شاندیز گفت: موضوعاتی از قبیل اجرای طرح فاضلاب شهری طرقبه ، ساخت و تکمیل راههای ارتباطی و مواصلاتی شهرستان ، تامین اعتبار مناسب در جهت حمایت از برندهای شهرستان ( صنعت غذا ، خشکبار ، صنایع دستی ، محصولات گلخانه ای ، تولید نهال ، تولید مبلمان ، محصوصلات باغی و کشاورزی ) نیازمند خواستار نگاه ویژه مسئولین و هیئت دولت است.

وزیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به پویش ملی بهرفت پیوست

وزیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی در جریان سفر هیئت دولت به خراسان رضوی در بازدید از غرفه‌های استقبال از مسافران نوروزی در ابتدای جاده طرقبه به پویش ملی بهرفت (بهبود رفتارهای ترافیکی) پیوست.

او با پیوستن به پویش ملی بهرفت (بهبود رفتارهای ترافیکی) میثاق‌نامه این پویش را امضا کرد و نوشت: قسم نمی‌خورم، ولی به‌خاطر صداقت جوانان هلال احمر با همه وجود تلاش می‌کنم که به این میثاق نامه عمل کنم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.