مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: از ابتدای آغاز طرح سفر‌های نوروزی تا دهم فروردین‌ماه، ۷۸ هزار و پنج مسافر در قالب چهار هزار و ۷۱۶ سفر با استفاده ازناوگان حمل و نقل عمومی از استان البرز جابه‌جا شده‌اند.

آقای زندی‌فرگفت: در این ایام اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در کنار سایر دستگاه‌های خدمت‌رسان در آماده باش کامل بوده و وظیفه خدمت‌رسانی به مسافران و کاربران جاده‌ای را برعهده دارد.

او می گوید: برای سهولت بیشتر در جابه‌جایی مسافران از تمام ظرفیت ناوگان حمل و نقل استفاده شد و در حال حاضر ۳٠٠ دستگاه اتوبوس، ۵٠٠ دستگاه‌مینی بوس و۴٠٠ دستگاه سواری کرایه درقالب ۲۸ شرکت حمل ونقلی به مسافران خدمات‌رسانی می‌کنند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای البرز گفت: علاوه بر کنترل‌های سیستمی، روزانه بیش از ۱۲ گشت تخصصی حمل و نقل، به صورت میدانی وضعیت ناوگان را بررسی و در صورت مشاهده تخلف اقدام قانونی مقتضی در برخورد با متخلفان صورت می‌گیرد.

او گفت: علاوه بر بخش حمل ونقل در بخش راهداری نیز در این ایام ۱۸۰ نفر در قالب ۲۳ اکیپ گشت راهداری با در اختیار داشتن تجهیزات لازم به مسافران و گردشگران نوروزی خدمت‌رسانی می‌کنند و این نیرو‌ها با استقرار در ۱۳ راهدارخانه استان، شبانه‌روزی در آماده باش کامل هستند.

زندی فر می گوید:  باتوجه به اینکه موج دوم بازگشت سفر‌های نوروزی نیز آغاز شده است، نیرو‌های راهداری به همراه ۱۶۰ دستگاه ماشین آلات در محور‌های مواصلاتی استان مستقر هستند تا در صورت نیاز به مسافران و کاربران جاده‌ای خدمت‌رسانی کنند.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز همچنین با توجه به احتمال بارش برف در برخی محور‌های مواصلاتی، قبل از حرکت نسبت به کنترل وسایل ایمنی نظیر زنجیرچرخ، سیستم گرمایشی و ... در اتومبیل خود اقدام لازم را انجام دهند.

هموطنان جهت کسب اطلاعات آخرین وضعیت راه‌ها و انسداد‌ها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه کرده و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند و با اطلاع کامل حرکت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.