مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: ناوگان اتوبوس های مسافربری این استان برای انتقال زائران اربعین حسینی به مرز مهران اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، علی زندی فر، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز با اشاره به این که طی ۲ روز گذشته اتوبوس‌های مسافربری از البرز برای بازگشت زائران اربعین حسینی به مرز مهران اعزام شده اند،  گفت: هماهنگی‌های لازم در استان برای انتقال مسافران انجام شده و اتوبوس‌های اعزامی تا انتقال آخرین زائر از مرز مهران به البرز فعال هستند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز  افزود: براساس پیش بینی‌ها حدود۲۰۰ هزار نفر از مرز زمینی وارد کشور خواهند شد که باید از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس جابه جا شوند.

او گفت:البرز مانند سایر استان‌ها برای انتقال زائران از مرز زمینی مهران در آماده باش به سر می‌برد.

زندی فرافزود: پیش بینی می‌شود که انتقال زائران تا دهم مهر ماه جاری ادامه داشته باشد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز  گفت: برای انتقال زائران از مرز مهران به البرز هیچ محدودیتی وجود ندارد و بر اساس تعرفه‌های مشخص شده زائران از پایانه شهید سلیمانی مهران به استان البرز انتقال داده می‌شوند.

او افزود: برای جابه جایی مسافران هر استان سهمیه تعیین شده که البرز ۱۰ درصد بیشتر از سهمیه خدمات رسانی می‌کند.

زندی فر گفت: اتوبوس‌های اعزام شده از البرز تنها برای بازگشت زائران اربعین حسینی به این استان تامین شده و در مسیر رفت نیز به هیچ عنوان مسافری را به مقصد مهران جا به جا نخواهند کرد.

انتهای پیام /ر .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.