سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان از دو حادثه حریق یک منزل مسکونی و انفجار شارژر همراه در خودرو مسافر تهرانی در کاشان خبر داد.

روح الله فدائی گفت: تیم‌های اطفاء حریق سحرگاه امروز در تماس گرفته شده باشماره ۱۲۵ آتش نشانی مبنی بر حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان ملاحبیب اله شریف، از ایستگاه شماره چهار سازمان به سرعت به محل حادثه اعزام شدند.

او می‌گوید: پس از عملیات اطفاء حریق در بررسی‌های اولیه علت حریق اتصالی پریز برق منزل مسکونی تشخیص داده شد، اما علت اصلی حریق در دست بررسی است.

به گفته او، بخش قابل توجهی از وسایل منزل مسکونی در اثر حریق سوخته است.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان همچنین از انفجار و حریق در اثر نگهداری شارژر تلفن همراه در داشبورد خودروی یک مسافر تهرانی خبر داد و گفت: تیم‌های عملیاتی ایستگاه شماره ۶ سازمان برای اطفاء حریق به محل حادثه پارک آیت الله مدنی واقع در بلوار قطب راوندی اعزام و موفق به خاموش کردن آتش ایجاد شده در داخل کابین خودروی ال ۹۰ شدند.

فدائی گفت: حریق و انفجار از این نوع بیشتر بر اثر استاندارد نبودن دستگاه، فرسودگی باطری، گرم بودن محیط و شارژ طولانی مدت ایجاد می‌شود که لزوم دقت در خودداری از نگهداری آن در خودرو به ویژه در فصل‌های گرم سال را می‌طلبد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.