فرمانده انتظامی شهرستان کاشان گفت: مخفیگاه متهم اصلی عامل درگیری با شهروند نیاسری در یکی از مناطق استان قم شناسایی و با نیابت قضائی در عملیاتی پلیسی دستگیر شد.

سرهنگ ستاد حسین بساطی گفت: یک مورد درگیری، دومین روز از ایام نوروز سال در شهر سبز نیاسر بین چند نفر جوان غیربومی با یکی از اهالی منطقه به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد که همکاران فرماندهی انتظامی به سرعت در بخش نیاسر مراتب را در دستور کار خود قرار دادند و به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

او می‌گوید: ماموران پس از حضور در محل حادثه و اطلاع از اینکه چند جوان غیربومی در روز قبل به علت اختلاف حساب بر سر هزینه پارکینگ، با صاحب پارکینگ درگیر شدند.

به گفته او، چند جوان غیر بومی مجدد روز بعد با یک دستگاه خودرو پژوپارس بدون پلاک به محل درگیری مراجعه می‌کنند و با تخریب شیشه‌های مغازه و مجروح کردن صاحب پارکینگ، از محل متواری می‌شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان گفت: ماموران یپلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان پس از در دستور کار ویژه قرار گرفتن مراتب شناسایی متهمان، با انجام یک‌سری اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند مخفیگاه متهم اصلی عامل درگیری را در یکی از مناطق استان قم شناسایی و با نیابت قضائی و یک عملیات پلیسی، متهم را دستگیر کنند.

سرهنگ بساطی گفت: ما اجازه نمی‌دهیم که موجبات ناامنی برای مردم پیش بیاید، از آن‌ها سلب آسایش شود و عده‌ای محدود بخواهند آسایش و امنیت مردم را خدشه‌دار کنند.

او می‌گوید: سلب آسایش و امنیت مردم خط قرمز پلیس است که مقتدرانه با ناامن کنندگان برخورد خواهد کرد و پلیس در همه حال خودش را از آن مردم، برای مردم و در خدمت مردم می‌داند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.