مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این شرکت از همه شرکت‌های دانش‌بنیان ودر حوزه تولید کودهای فسفاته و پتاسه استان دعوت به همکاری می‌کند.

سید علی لاهوتی گفت: استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان پیش از این در دستور کار شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور بوده اما این نخستین بار است که قرار است از ظرفیت شرکت های دانش بنیان کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص استفاده شود.

او درباره فراخوان این شرکت برای همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: علاقه‌مندان می‌توانند مراتب تمایل به همکاری خود را به صورت کتبی و یا حضوری به نشانی تهران، خیابان گاندی جنوبی، کوچه چهارم، پلاک ۱، طبقه هفتم، عضو هیات مدیره و معاون فنی و کنترل کیفی منعکس و یا مراجعه کرده و یا به آدرس ایمیل info@assc.ir ارسال کنند.

به گفته مدیرشرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان، تفاهمنامه همکاری با ستاد ویژه توسعه فناوری نانو برای بهره‌مندی از دستاوردهای کشور در زمینه تکنولوژی نانو در حوزه کودهای کشاورزی منعقد شده و شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در چارچوب طرح خودکفایی کودهای کشاورزی برای استفاده از توان شرکت‌های دانش‌بنیان به منظور تولید کودهای کشاورزی استفاده می کند.

لاهوتی می گوید: پارسال بالغ بر ٢١ هزار تن انواع کود شیمیایی بین بهره برداران حوزه کشاورزی در استان توزیع شده است.

او گفت: کود مورد نیاز کشاورزان استان با مشارکت ۶۳ کارگزاری در مناطق مختلف استان بین کشاورزان توزیع می شود.

۲۷۰ هزار هکتار زمین کشاورزی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که ۱۶۰ هزار هکتار آن زراعی است. 

بهره برداران کهگیلویه و بویراحمد سالانه ۹۷۲ هزار تُن انواع محصولات کشاورزی تولید می کنند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.