یک باب دبیرستان در تربت جام روز پنجشنبه، در قالب هجدهمین سفر استانی هیات دولت به خراسان رضوی، با حضور وزیر آموزش و پرورش به بهره‌برداری رسید.

ابوالقاسم بابایی در حاشیه این آیین افتتاحیه گفت: دبیرستان شهید آیت الله غفاری با زیربنای ۶۷۰ متر مربع در ۲ طبقه ساخته شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی گفت: این مدرسه که دارای ۶ کلاس درس است با هزینه‌ای معادل پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال ساخته شده که سه میلیارد ریال آن از سوی یک خیر مدرسه‌ساز تامین شده است.

ادای احترام  به مقام شامخ شهدای شهرستان در عطرافشانی و گلباران مزار شهید گمنام تیپ ۳۸زرهی محمدرسول الله(ص) ا دیگر برنامه های وزیر محترم آموزش وپرورش در تربت جام بود.

 همچنین وزیر آموزش وپرورش در منزل شهید دروگر حضور یافتند.

خراسان رضوی دارای بیش از ۱۲ هزار مدرسه با بیش از ۵۶ هزار کلاس درس است و بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار دانش آموز در این استان تحصیل می‌کنند که معادل حدود ۹ درصد جمعیت دانش آموزی کشور است.

رئیس جمهور و اعضای هیات دولت روز چهارشنبه در نخستین سفر استانی خود در سال ۱۴۰۱ وارد استان خراسان رضوی شدند که امروز - پنجشنبه- نیز مهمان این استان خواهند بود.

وزیر آموزش و پرورش یک دبیرستان تربت جام را افتتاح کرد

وزیر آموزش و پرورش یک دبیرستان تربت جام را افتتاح کرد

ادامه سفروزیرآموزش و پرورش به تربت جام

دیدار با خانواده شهید معظم محمدرضا دروگر و تجلیل از مقام شهدای تربت جام، افتتاح مدرسه شش کلاسه آیت الله غفاری با صرف هزینه سه میلیاردتومان که مبلغ ۳۰۰میلیون تومان مشارکت خیرین و ۲میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات نوسازی در نصرآبادمورد بهره برداری قرارگرفت.

بازدید از کنارگذر، پارک جنگلی شهید عظیمی و مسیر میدان بصیرت به مسکن مهر تربت جام و آغازعملیات اجرایی اولین پروژه طرح نهضت ملی مسکن به تعداد ۲۲۰۰ واحد از دیگر برنامه‌های وزیر آموزش و پرورش به تربت جام تا به اکنون است.


افتتاح دبیرستان شهید آیت الله غفاری در شهرستان تربت جام


دبیرستان شهید آیت الله غفاری در شهرستان تربت جام با حضور وزیر آموزش و پرورش و مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی به بهره برداری رسید.

 پروژه احداث دبیرستان شهید  آیت الله غفاری با زیربنای آموزشی ۶۷۰ مترمربع آماده بهره برداری شده است.

این دبیرستان با هزینه ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال احداث شده است که  ۳ میلیارد ریال آن توسط خیرین تامین شده است.

وزیر آموزش و پرورش یک دبیرستان تربت جام را افتتاح کرد

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.