تولیت آستان قدس رضوی گفت: سفر‌های استانی و اقدامات و تصمیمات امیدوار کننده دولت، بارقه امید و نشاط را در دل مردم ایجاد کرده است.

حجت‌الاسلام احمد مروی در دیدار جمعی از علما و فضلای مشهد مقدس با رئیس جمهور که در تالار ولایت حرم مطهر رضوی انجام شد گفت: حضور بی‌واسطه و نزدیک رئیس‌جمهور و وزیران در میان مردم و بررسی مستقیم مشکلات، تاکنون موفقیت‌هایی را به دنبال داشته و ان‌شاءالله در آینده با عنایت خداوند متعال و اخلاص مسوولان این توفیقات بیش از پیش خواهد بود.

رئیس جمهور و هیات دولت در نخستین سفر استانی سال ۱۴۰۱ دیروز وارد خراسان رضوی و مشهد شدند، دیدار با خانواده‌های شهدا، علما و روحانیون و فعالان اقتصادی، نشست خبری با اصحاب رسانه و شرکت در جلسه شورای اداری از جمله برنامه‌های رئیس جمهور طی دیروز و امروز است.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: تلاش تحسین‌برانگیز و موفقیت‌آمیز دولت در حفاظت از جان هموطنان با کنترل و تقلیل شیوع ویروس کرونا در کشور مستوجب قدردانی است و امید است به‌زودی این بیماری به‌طورکلی ریشه‌کن شود و شرایط به روال عادی بازگردد.

او گفت: امسال سومین سالی است که از حضور پر فیض رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی در مشهد مقدس محروم هستیم و در حقیقت این موضوع اندوهی بر دل ماست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.