معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: توسعه و پیشرفت لرستان در گرو داشتن هدف و برنامه‌ریزی است.

احمدرضا دالوند گفت: بسیاری از تولیدی‌های استان تعطیل و یا نیمه تعطیل هستند و شعار سال از سوی مقام معظم رهبری تناسب خوبی با مشکلات استان لرستان دارد.

وی گفت: لازمه توسعه و پیشرفت استان برنامه‌ریزی و داشتن هدف است و دستگاه‌ها باید از این فرصت استفاده کنند تا بتوانیم با همدلی و جهاد عمومی گام بلندی در جهت توسعه استان برداریم.

وی با بیان اینکه مردم برخی از نقاط در محرومیت به سر می‌برند و از امکانات ابتدایی و زیرساخت‌ها محروم هستند افزود: مسئولین باید در خدمت رسانی به مردم به ویژه مناطق محروم گام بردارند و با تشکیل قرارگاه محرومیت‌زدایی و همکاری و همراهی دستگاه‌های اجرایی باید تلاش کنیم تا با ایجاد زیرساخت‌ها و بستر مناسب مناطق محروم را ساماندهی کنیم.

وی ادامه داد: در راستای محرومیت‌زدایی و توسعه استان دستگاه‌ها برنامه زمان‌بندی و چشم‌انداز کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت خود را تا پایان هفته آینده آماده و به معاونت امور عمرانی ارائه دهند.

دالوند بیان کرد: تمامی دستگاه‌ها برای سفرهای شهرستانی به منظور رفع مشکلات و حرکت در مسیر توسعه توسعه آمادگی کامل را داشته باشند.

وی یکی از مهم‌ترین مشکلات استان را موضوع آب و مدیریت آن برشمرد و افزود: دستگاه‌های مرتبط این موضوع با برنامه‌ریزی اجرایی مناسب و پیگیری اعتبارات در سال جاری اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.