معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان گفت: نرخ بیکاری در استان حدود ۱۵ درصد است و در این راستا سال آینده ۳۹ هزار شغل در لرستان ایجاد خواهد شد.

سیروس ابراهیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان در آیین افتتاح کارخانه شیرخشک بروجرد که با حضور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی انجام شد، افزود: دولت باید کمک کند تا راه اندازی این میزان اشتغال در سال آینده محقق شود.

او گفت: سیاست گذاری‌ها در لرستان باید تسهیل شود سهم این استان از اعتبارات باید خوب دیده شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان اظهار داشت: لرستان یک استان مستعد و ظرفیت‌های شناخته نشده فراوان دارد، مردم و دولت باید به میدان بیایند و در کنار هم باشند و لرستان را آباد کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان گفت: لرستان نباید حرف از کمتر توسعه یافته بزند و باید برای رفع مشکل بیکاری در این استان که ۱۵ درصد است فکری شود.

ابراهیمی گفت: طرح‌های نیمه تعطیل و تعطیل در لرستان باید احیا شوند و برای راه اندازی، مورد حمایت قرار گیرند.
داروسازی اکسیر و زاگرس فارمد باید طرح توسعه داشته باشند که باعث رونق تولید می‌شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: لرستان ظرفیت فوق العاده‌ای برای سرمایه گذاری هلدینگ‌های تامین اجتماعی دارد که نیاز است بررسی شود.

فاز اول کارخانه شیر خشک، از زنجیره تولید محصولات لبنی توسط شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی کشور احداث شده است که امروز با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح شد.

عملیات اجرایی احداث کارخانه شیرخشک بروجرد در سال ۱۳۹۸ در مساحت ۱۵ هکتار آغاز شد که حجم سرمایه گذاری فاز اول آن حدود یک هزارو ۹۱۰ میلیارد ریال است و برای ۵۰ نفر به صورت مستقیم در فاز اول فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.