معاون استاندار فارس گفت: تفاهم نامه‌ای بین آموزش و پرورش و علوم پزشکی استان برقرار می‌شود تا ایستگاه‌های سلامت در مدارس راه اندازی شود.

اسماعیل محبی پور در جلسه فوق العاده ستاد آغاز آموزش حضوری مدارس استان با حضور مسئولان استانی عضو ستاد ضمن تاکید جدی بر استفاده از ماسک و تهویه در کلاس‌ها گفت: به زمان حضور دانش آموزان در کلاس توجه شود و در صورت امکان از محیط مدرسه و فضا‌های آموزشی باز استفاده شود.

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مقابله کرونا ویروس به جلسات ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا اشاره و گفت: بصورت هفتگی رصد مدارس در دستور کار قرار دارد تا سلامت دانش آموزان و معلمان در خطر نیفتد.

محبی پور گفت: پایان استقرار مسافرین نوروزی در ساعت ۸ صبح روز ۱۲ فروردین ماه با هدف آماده سازی مدارس برای تشکیل کلاس‌ها و همچنین کنترل ترافیک شهر و جاده‌ها خواهد بود.

در این جلسه که تمامی روسای آموزش و پرورش سراسر استان فارس نیز به صورت برخط حضور داشتند، دکتر علیرضا پاک فطرت؛ رییس مجمع نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی، مهندس احسان اصنافی؛ شهردار شیراز و دکتر عباس رضاییان زاده؛ معاون دانشگاه علوم پزشکی فارس ومحمد خلیل عسکری؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز حضور داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار