امروز خانچی با حضور در مرکز عملیات هلال احمر خوزستان در جریان آخرین اقدامات این مرکز در استان قرار گرفت.

در این بازدید آزادمنش معاون فوریت‌های پزشکی، زارع زاده دیر کل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری و جمعی دیگر از مسئولین استانی آقای خانچی را همراهی کردند.

افزون بر آن معاون عمرانی استانداری خوزستان در شورای ترافیک استان که امروز ۱۰ فرودین ماه برگزار شد از اقدامات هلال احمر در حوزه میزبانی از مسافران نوروزی و انجام اقدامات درمانی «تقدیر» کرد.

این نشست به ریاست معاون عمرانی استانداری خوزستان با حضور دستگاه‌های متولی ترافیکی به میزبانی هلال احمر خوزستان تشکیل شد.

محمد خانچی همچنین صبح امروز در دیدار عیدانه با کارکنان سازمان همیاری شهرداری‌های استان ضمن تبریک عید نوروز گفت: در سال جدید باید تمام همت خود را جهت خدمت رسانی به مردم این استان و زدودن غبار محرومیت از چهره شهر‌های استان به کار گیریم.

او ضمن تقدیر از زحمات یعقوب شلیش پور برای جناب آقای رضا قزلباش در کسوت مدیریت این سازمان آرزوی موفقیت کرد و از کارکنان سازمان خواست که تلاش و همدلی این سازمان را به جایگاه خود بازگردانند.

این مقام مسئول همچنین در نوروزگاه اهواز در قالب نمایشگاه بزرگ صنایع دستی و جشنواره اقوام ایرانی از ۶ تا ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ در محل پارک ساحلی اهواز، جنب کتابخانه مرکزی توسط اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان برگزار شد، شرکت کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.