وحیدی گفت: حواشی بازی ایران و لبنان را بررسی و با کسانی که با ارتکاب تخلف، شیرینی صعود ایران به جام جهانی را به کام مردم تلخ کردند، برخورد می‌کنیم.

بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و لبنان از سری مسابقات جام جهانی قطر دیروز در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد مقدس برگزار شد که با حواشی همراه بود.

دیروز و در حالی که بخشی از سهمیه بلیت‌های بازی متعلق به بانوان بود، آن‌ها نتوانستند وارد ورزشگاه شوند و همین موضوع به محل بحث در بین اهالی فوتبال و مسئولان تصمیم‌گیر تبدیل شده است.

فرماندار مشهد به علت «بروز برخی حواشی و اتفاقات بازی تیم‌های ملی ایران و لبنان و هوادارانی که نتوانستند برای دیدن مسابقه فوتبال وارد ورزشگاه امام رضا (ع) شوند» عذرخواهی کرده است.

آقای محسن داوری گفته بر اساس اعلام هیئت فوتبال، باید تنها برای ۵۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه امام رضا (ع) بلیت‌فروشی شود، اما با توجه به استقبال هواداران ۲۳ هزار نفر وارد ورزشگاه شدند و ظرفیت تکمیل شد.

فدراسیون فوتبال هم در واکنش به این ماجرا طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد تنها به ۹ نفر خانم بلیت فروخته و بقیه بلیت‌ها توسط افراد سودجو در اختیار مردم قرار گرفته و همین امر باعث ایجاد این حواشی شده است.

با این وجود رئیس جمهور نیز به این اتفاق واکنش نشان داده است. بر این اساس حجت الاسلام رئیسی وزیر کشور را برای بررسی دقیق اتفاقات بازی ایران و لبنان، انجام اقدامات لازم و ارائه گزارش موظف کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۱۱ فروردين ۱۴۰۱
آخه این چکاریه سربسر این پیرمرد میزارین هوا میپرین اصلا دولت باید یک قانون قوی که از مردان حمایت کنه لایحه بده و بشدت برخورد بشه اونا که دنبال ولنگاری هستند بفرستین بیخ گوش طالبان تا بفهمن چه خبره
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۱:۲۴ ۱۱ فروردين ۱۴۰۱
متاسفانه مسئولین مرتبط با این وحشیگری : روی طالبان و داعش رو سفید کردند .
باید منتظر برخورد جدی فیفا و شاید حذف از جام جهانی.
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۱:۱۲ ۱۱ فروردين ۱۴۰۱
اخه ماموران که بدون دستور مافوقشان عمل نمیکنن // خودتان بلیت میفروشید و خودتان دستور میدید بانوان را راه ندهند// حالا هم میگید با خاطیان برخورد میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۴ ۱۱ فروردين ۱۴۰۱
باعث تاسف است،یک عده ای عامدانه حیثیت مملکت و مردم را به بازی گرفتن،دادن صندلی بزرگ به آدمهای کوچک همین مصتیب را به بار می آورد.مرگ بر منافق،کثیف پست فطرت،همانا کفار از منافقین بهترند.ابطال شماسنامه مدیران وعوامل خود فروخته وطنی.منافع ملی خط قرمز است،تاسف بر تصمیم گیران در تهران،برکناری تمامی عوامل فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش که در حال کاسبی هستند،ضعفهای مدیریتی را پشت فوتبال مخفی نکنیم،این باند تا تبم این را از جام حهانی به در نکند،دست بردارنیست.آقای رعیسی حواست جمع کن.ابرانی آزاد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۱۱ فروردين ۱۴۰۱
تملام افتضاحات بار اومده رو فقط بلدید بندازید گردن منافق و امریکا و اسرائیل مرد و مردونه قبول کنید که اشتباه کردید قبول دارم که اونها هم خرابکار هستن ولی مطمئنم 70 درصد مشکلات این مملکت از ضعف مدیریت هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۶ ۱۱ فروردين ۱۴۰۱
میدونستن برخورد میکنید که تخلف نمیکردن...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۷ ۱۱ فروردين ۱۴۰۱
احتمالا خانمها مقصر شناخته و پول اسپری فلفل رو هم باید پرداخت کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
مسخره است وضع این مملکت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۱ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
برای این کار اوّل برای مردم مشخص کنید
چه کسی یا کسانی اوّل به خانم ها بلیط فروخته اند ولی بعدا آنها را راه ندانده اند؟
چرا بازی در مشهد برگزار شده و این تصمیم چه کسانی بوده؟
چرا با بانوانی که اصلا بی خبر از اینکه اجازه ورود به ورزشگاه را ندارند نداشته اند و خواهان ورود به ورزشگاه با بلیت هایی که خریده بوده اند برخورد شده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۶ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
ممنون ازبرخوردقاطع شماباحاشیه سازان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۱۱ فروردين ۱۴۰۱
باز خوبه که با گلوله جواب بانوان رو ندادند.
آخرین اخبار