معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی از دستگیری ۲۷ سارق و کشف ۶۷ فقره انواع سرقت خبر داد.

سرهنگ "احمد رضا چگنی" معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی  گفت: با برنامه ریزی کارشناسی شده از سوی پلیس استان در اجرای طرح نوروزی و با بهره گیری از توان عملیاتی پلیس، در روز گذشته ماموران انتظامی در سطح استان موفق به توفیقات ارزنده‌ای در حوزه‌های مختلف ماموریتی شدند.

چگنی افزود: در برخورد با سرقت به عنوان یکی از مهم‌ترین ابعاد اجرایی طرح نوروزی، ۲۷ سارق در عملیات‌های روز گذشته دستگیر شدند که در اعتراف‌های این افراد تعداد ۶۷ فقره انواع سرقت کشف و اموال کشف شده به مالباختگان تحویل داده شد.

او اظهار داشت: کشف ۶ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی، کشف ۳۳ کیلو و ۹۰۳ گرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۴ قاچاقچی، ۱۶ خرده فروش مواد مخدر و ۴۰ نفر معتاد متجاهر و کشف ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق و ۴ نفر قاچاقچی کالا بخشی دیگر از اقدامات پلیس استان مرکزی در روز گذشته بود.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به تداوم طرح نوروزی پلیس بیان داشت: به منظور ارائه هر چه بهتر خدمات و پاسخگویی پلیس به شهروندان، تلفن ۱۱۰ در کلیه ساعات شبانه روز آماده دریافت هر گونه گزارش و موارد مشکوک است.

سرهنگ چگنی افزود: سامانه تلفنی ۱۹۷ نیز در تمامی ساعات، آماده دریافت انتقاد ها، پیشنهادها، شکایت‌ها و پیام‌های قدردانی مردمی نسبت به نوع عملکرد کارکنان انتظامی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.