۴ واحد پذیرایی، اقامتی استان برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی تشویق شدند.

سیدحسن حسینی  معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت: در بازرسی‌های روز گذشته از تاسیسات گردشگری در محور شهرستان‌های دلیجان ومحلات ۴ واحد اقامتی و اقامتگاه بوم‌گردی به دلیل ارایه خدمات خوب به مسافران و گردشگران با اهدا لوح تقدیر تشویق شدند.

حسینی افزود: رعایت مسایل بهداشتی، نظافت، تمیزی و تزئین سالن پذیرایی، رعایت نکات بهداشتی در آشپزخانه، داشتن نمازخانه و رسیدگی به آن، مدیریت رفتار با مشتری، داشتن تجهیزات اعلام و اطفای حریق، دارا بودن پروانه فعالیت و رعایت نرخ مصوب از معیار‌هایی است که وضعیت واحد‌های پذیرایی و اقامتی بر اساس آن‌ها ارزیابی می‌شود.

او با اشاره به اینکه طرح ویژه نوروزی از ۲۶ اسفند ماه آغاز شده ادامه داد: تا امروز ۱۵۵ نظارت از تأسیسات گردشگری به‌منظور خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران نوروزی صورت گرفته است.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی اضافه کرد: کارشناسان گردشگری این اداره‌کل در طول سال بازدید‌های فصلی و موردی از تأسیسات گردشگری انجام می‌دهند؛ بااین‌حال، بازدید‌ها در طرح نوروزی با شدت بیشتر و همکاری نهاد‌های مختلف صورت می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.