رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: دستگاه قضایی استان با کشتار غیرمجاز در محور‌های مواصلاتی به شدت برخورد می‌کند.

حجت‌الاسلام حسین کثیرلو گفت: دستگاه قضایی با کشتار غیرمجاز در محور‌های مواصلاتی و حاشیه شهر‌ها مبارزه جدی دارد و درصدد هستیم به تمامی اهداف خود در راستای تامین امنیت غذایی مردم جامه عمل بپوشانیم.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل در دیدار با مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل گفت: اهمیت اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی در حوزه فعالیت‌های سلامت محور دامپزشکی استان جزو اولویت‌های اساسی است که به همین منظور درصدد هستیم باید با تشدید طرح کنترل و نظارت بهداشتی به ویژه در ایام تعطیلات نوروز امری لازم و ضروری است.

کثیرلو می‌گوید: اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی در حوزه فعالیت‌های سلامت محور دامپزشکی جزو اولویت‌های اساسی است که به همین منظور اجرای طرح بهینه طرح نظارت بهداشتی دامپزشکی و پشتیبانی دستگاه قضایی زمینه مبارزه با متخلفان حوزه سلامت و بهداشت عمومی را رقم خواهد زد که بسیار مهم و حائز اهمیت است.

او گفت: تامین امنیت غذایی در حوزه بهداشت عمومی جامعه و توسعه فعالیت‌های دامپزشکی به عنوان یکی از دستگاه‌های خدمات‌رسان توانسته نقش بسیار مهمی را ایفا کند که نقش رسانه‌ها در این زمینه بسیار مهم و حائز اهمیت است که متاسفانه آن طور که باید نقش مهم دامپزشکی از دید جامعه پنهان مانده است.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: اهمیت سلامت مردم در حوزه تامین امنیت غذایی و حوزه بهداشت عمومی جامعه زمینه توسعه فعالیت‌های دامپزشکی را به دنبال داشته و در این زمینه لازم و ضروری است تا با همکاری مدیران استانی و سازمانی اطلاع‌رسانی از زمینه اطلاع‌رسانی مورد توجه قرار می‌گیرد که امری لازم و ضروری است.

کثیرلو می‌گوید: مقوله فرهنگ‌سازی نیازمند توجه بیشتر و اساسی است که در این زمینه فرهنگ‌سازی و نهادینه‌سازی مصرف فرآورده‌های خام دام سالم و بهداشتی در جامعه بسیار مهم و اساسی است و در این زمینه رصد و پایش بیشتر حوز‌ه‌های سلامت مواد غذایی جزو اولویت‌های اساسی است و می‌تواند ما را در تحقق اهداف مورد نظر رهنمون شود.

او گفت: دستگاه قضایی با کشتار غیرمجاز در محور‌های مواصلاتی و حاشیه شهر‌ها مبارزه جدی دارد و درصدد هستیم به تمامی اهداف خود در راستای تامین امنیت غذایی مردم جامه عمل بپوشانیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.