سرپرست اداره کل بهزیستی خوزستان گفت: تیم‌های سیار اورژانس اجتماعی بهزیستی خوزستان در ایام نوروز خدمات تخصصی به مردم و مسافران ارائه می‌کنند.

مهران کریمیان گفت: اورژانس اجتماعی بهزیستی با هدف مداخله در بحران‌های اجتماعی در قالب تیم تخصصی شامل روانشناس و مددکار اجتماعی در تمام ایام سال به صورت شبانه روزی به ارائه خدمات تخصصی به شهروندان می‌پردازد.

به گفته او در ایام نوروز که خوزستان میزبان مسافران نوروزی است به منظور رفاه حال مسافران، خدمات اورژانس اجتماعی به صورت ویژه به مسافران ارایه می‌شود.

کریمیان می گوید: تیم‌های سیار اورژانس اجتماعی از تاریخ ۲۸ اسفند ماه سال گذشته در مبادی ورودی شهر‌های استان مستقر هستند این تیم‌ها ضمن استقبال از مسافران در ایام نوروز با حضوردر سطح شهرو مناطق پرجمعیت در صورت نیاز به مسافران نوروزی خدمات تخصصی و مشاوره ارایه می‌کنند.

در شهرهای دزفول، اندیمشک، شوش، اهواز، کارون، آبادان، خرمشهر، شوشتر، گتوند، شادگان، حمیدیه، دشت آزادگان، باوی، باغملک، ایذه، مسجدسلیمان، بهبهان، رامهرمز، رامشیر، امیدیه و ماهشهر اورژانس اجتماعی به صورت شبانه روزی فعال است.

شهروندان و مسافران نوروزی خواست در صورت مشاهده هر گونه بحران اجتماعی مانند همسرآزاری، کودک آزاری، فرار و یا اقدام به خودکشی با خط تلفن ۱۲۳ اورژانس اجتماعی تماس بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار