شرکت آب منطقه‌ای به ساخت دیوار ویژه پارک بانوان که بر خلاف قوانین رعایت بستر رودخانه ساخته شده، انتقاد کرد.

 بعد از انتقاد‌های زیاد به ساخت دیوار در اطراف پارک آفرینش بجنورد،  این بار شرکت آب منطقه‌ای به ساخت این دیوار که بر خلاف قوانین رعایت بستر رودخانه ساخته شده، واکنش نشان و اخطار تخریب داده است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان گفت: هرگونه ساخت و ساز در بستر رودخانه نیاز به مجوز وزارت نیرو و شرکت‌های آب منطقه‌ای در استان‌ها دارد.

محدوده پل (نه محدوده‌ی پارک) در بستر رودخانه است و شهرداری بدون اینکه مجوز از وزارت نیرو دریافت کند اقدام به ساخت پل در این محدوده کرده، با اخطار گشت‌های مستقر روبرو شد.

شهرداری پس از دریافت اخطار، درخواست جلسه و ارائه طرحی برای رفع مشکل و صدور مجوز کرد که قرار است بررسی‌های فنی انجام شود و در هفته جاری جلسه‌ای برای بررسی طرح پیشنهادی شهرداری برگزار شود.

مرتضوی افزود: در جلسه‌ی پیش رو و بررسی طرح، اگر مشکلی در خصوص مسیل رودخانه وجود نداشته باشد قابلیت صدور مجوز وجود خواهد داشت در غیر این صورت باید دیوار تخریب و برای اصلاح طرح اقدام شود، چون این سازه (دیوار) در بستر رودخانه ایجاد مزاحمت کرده و روی پل انجام شده و مورد تأیید نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۱۰ خرداد ۱۴۰۱
این خیلی عالیه که یه پارک برای بانوان زده بشه جوری که عفت و شاهسون هم رعایت شه اما ای کاش یه پارکی رو انتخاب میکردن که توش مسافر کمتر باشه
پارک آفرینش محل خیلی از مسافراس ...
پیگیری لطفا
Iran (Islamic Republic of)
ااا
۲۲:۴۸ ۰۱ خرداد ۱۴۰۱
خواب چی بگیم شهر بازی رو که نصفش رو کردین مخصوص زن ها خوب بسه دیگه اون پارک آفرینش جایی بود که مسافر های زیادی بعد از ورود به بجنورد وارد اون میشدن و استراحت میکردن الان اون رو هم ار مسافر ها گرفتین واقع سیاست شما اشتباه هه بجایی که مسافر ها رو جزب کنید بد تر دفع میکنین
Iran (Islamic Republic of)
مریم مقدم
۱۶:۴۲ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
خدا کنه موافقت نکنن ما هر هفته به اتفاق خانواده میومدیم اونجا حال دلمون خوب بشه . مسئولین ممنونیم که به فکر ما بانوان هستید ولی اینجا جاش نیست لطفا دیوار پارک آفرینش رو تخریب کنید