نماینده ولی فقیه گیلان در دیدار با امام جمعه‌ موقت تهران گفت:روحانیان اصیل، مدافعان راستین حریم انقلاب و مروج الگو‌های اصیل تشیع اند.

نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در دیدار با آیت الله سید کاظم صدیقی، امام جمعه‌ی موقت تهران که برای سخنرانی در مراسم هفتمین روز ارتحال روحانی برجسته‌ی گیلان آیت الله سید مجتبی رودباری به رشت سفر کرده بود، به تشریح جایگاه روحانیان اصیل و الگو ساز در جامعه‌ی اسلامی پرداخت و با بیان اینکه آیت الله سید مجتبی رودباری در زمره‌ی روحانیان بااصالت تشیع بود، گفت: عالمان عامل با سیره‌ی رفتار منحصر خویش علاوه بر حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های والای اسلام و انقلاب، نقش موثری در وحدت ایجاد می‌کنند.

به گفته آیت الله فلاحتی، اقبال عمومی از سیره‌ی رفتار درس اموز علما، ظرفیت عظیمی برای دفاع از ارزش‌ها و تقویت هویت اسلامی و ملی این سرزمین ایجاد می‌کند.

ساده زیستی، مردم داری، تزکیه‌ی نفس و اخلاص همراه با وجاهت فقهی و علمی ضروری است و علمایی با این ویژگی‌ها حافظ دستاورد‌های انقلاب و شهدا در فضای جنگ نرم رسانه ایی و هجمه‌های گسترده‌ی تبلیغاتی دشمنان هستند .

امام جمعه‌ی موقت تهران نیز بر لزوم اخلاقمداری در سیره‌ی علمی و عملی طلاب و روحانیان تاکید کرد و گفت: زهد، تقوا، سادگی و اخلاص امامین انقلاب الگوی مناسبی برای تاسی نسل جوان در راستای پرورش نفس است که باید بیش از پیش در حوزه‌های علمیه و مراکز اموزشی کشور ممارست شود.

تجربه نشان داده که آحاد مردم دنباله رو عالمان عامل هستند و برغم فضاسازی‌های دشمنان، احترام ویژه ایی به روحانیان اصیل قائل اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.