در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه گیلان از جمعی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم در سپاه قدس استان تجلیل شد.

نماینده ولی فقیه در گیلان در دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم در حسینیه شهدای گمنام سپاه قدس گیلان با بیان اینکه توجه به اعمال خوب و صالح منجر به رشد انسان در حوزه‌های مختلف می‌شود، گفت: امام خمینی (ره) می‌فرماید هر کار خوبی که می‌دانید به آن عمل کنید چه بسا همان عمل خوب منجر به رشد انسان شود.

به گفته آیت‌الله رسول فلاحتی، انسان باید همواره از پروردگار درخواست عمل صالح داشته باشد، زیرا هر مقدار عمل صالح به حساب انسان نوشته شده و اجر آن در دنیا و آخرت داده می‌شود.

انسان بعد از خواندن نماز باید از پروردگار درخواست اجابت دعا کند لذا شهدا بعد از اقامه نماز از پروردگار توفیق کسب شهادت را داشتند.

استان گیلان در دوران دفاع مقدس و پس از آن در دفاع از حریم اهل بیت جهاد کرده و در این راه شهدای بسیاری را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی و اسلام کردند.

لیاقت ذاتی، اخلاص، مردم‌داری، عبد خالص خدا بودن، شجاع و عاشق شهادت بودن از جمله مهم‌ترین ویژگی شخصیتی شهدای مدافع حرم بوده است.

شهدا به ویژه جوانان رشید شهدای مدافع حرم عزیز دل ملت و اسلام بوده و باید همواره قدر آنان را دانست به این منظور باید مسوولان با عملکرد خود قدردان خون پاک شهیدان باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.