رییس بیمارستان امتیاز و فوریت‌های جراحی شهید رجایی شیراز از خدمت رسانی سرپایی و بستری این مرکز درمانی به ۹۵۰ مصدوم از ابتدای امسال تا هفتم فروردین ۱۴۰۱ خبر داد.

امین نیاکان از خدمت رسانی سرپایی و بستری این مرکز درمانی به ۹۵۰ مصدوم از ابتدای امسال تا هفتم فروردین ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تا هفتم فروردین ۱۴۰۱، ۱۶۰ عمل جراحی در این مرکز درمانی انجام شده است.

او به آمار بالای مسافران نوروزی سال جدید در استان فارس و افزایش تردد‌های بین شهری اشاره و گفت: در همین راستا با برنامه ریزی‌های انجام شده از اسفند سال گذشته، زیرساخت‌های لازم برای آمادگی کامل بیمارستان در ایام نوروز ایجاد شد.

به گفته نیاکان، بیمارستان امتیاز و فوریت‌های جراحی شهید رجایی به عنوان تنها مرکز اختصاصی ارائه خدمات تروما در جنوب کشور، همواره پذیرای بیماران و مراجعان از استان فارس و دیگر استان‌ها بوده است.

رییس بیمارستان امتیاز و فوریت‌های جراحی شهید رجایی خدمات این مرکز درمانی را در حوزه بیماران سوانح ترافیکی و دیگر سوانح عنوان کرد و گفت: پزشکان رشته‌های تخصصی طب اورژانس، بیهوشی، جراحی مغز و اعصاب، جراحی عمومی، رادیولوژی، ارتوپدی، فلوشیپ آی سی یو، پلاستیک و فک و صورت در ایام نوروز در بیمارستان حضور داشته و با همکاری پزشکان عمومی، دستیاران تخصصی، پرستاران و سایر کارکنان بخش درمان، پذیرای بیماران و مراجعان هستند.

او گفت: سایر تخصص‌های موردنیاز شامل داخلی، قلب، اورولوژی، چشم، زنان و زایمان، گوش و حلق و بینی نیز به صورت آنکال و در صورت نیاز، برای مداوای بیماران اقدام می‌کنند.

رییس بیمارستان امتیاز و فوریت‌های جراحی شهید رجایی این بیمارستان را یکی از مجهزترین بیمارستان‌های تخصصی و فوق تخصصی جراحی معرفی کرد که با ۳۳۵ تخت فعال، پذیرای بیماران و مراجعان بوده و ابراز امیدواری کرد مردم استان فارس و مسافران نوروزی، ایام نوروز امسال را بدون کمترین آسیب و سانحه سپری کنند.

نیاکان همچنین از پزشکان و کارکنان این مرکز درمانی که در تعطیلات نوروزی نیز به روال دیگر ایام سال پذیرای بیماران و مراجعان هستند، قدردانی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار