مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: نظارت بر مراکز اقامتی مشهد با فعالیت بیش از ۱۶۱ بازرس تشدید می‌شود.

سید جواد موسوی گفت: طرح‌های نظارتی بر تاسیسات گردشگری استان از ابتدای اسفند ماه سال گذشته آغاز شده و در مرحله اول نقایص موجود در تاسیسات گردشگری به آن‌ها اعلام شده است.

خراسان رضوی بیش از ۲۵۰۰ تاسیس گردشگری و مرکز اقامتی تحت نظارت اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قرار دارد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: هم‌چنین در ادامه تا قبل از نوروز برای بار دوم تمامی تاسیسات گردشگری و مراکز اقامتی مورد بازدید بازرسان قرار گرفته‌اند.

موسوی گفت: در راستای رعایت حقوق مسافران و رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی، ۷۲۲ بازدید و نظارت از مراکز اقامتی، رستوران‌ها، مراکز پذیرایی و بین‌راهی، دفاتر خدمات مسافرتی، مهمانسراها، خانه مسافر‌ها  انجام شده است.

او گفت: از این میزان بازدید، ۴۹ مورد اخطار و تذکر دریافت کردند. همچنین ۱۰۶ مورد شکایت واصله از مراکز اقامتی و دفاتر خدمات مسافرتی و تور‌ها به دست ما رسیده که رسیدگی شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: به شکایت‌ها به صورت تلفنی نیز رسیدگی می‌شود، شهروندان در صورت نارضایتی یا شکایت از خدمات‌دهی با شماره تلفن‌های ۰۹۶۲۹ یا ۳۷۰۴۵ -۰۵۱ تماس بگیرند.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.