رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت: در سال جدید تمام مدارس استان در همه مقاطع تحصیلی بازگشایی می‌شوند.

سید ولی موسوی گفت: با تصویب ستاد ملی کرونا مبنی بر حضوری شدن مدارس و دانشگا‌ها از ۱۴ فروردین در کهگیلویه و بویراحمد نیز فعالیت مدارس تابع تصمیمات ستاد کرونا است.

او با بیان اینکه مدیران مدارس کهگیلویه و بویراحمد آماده استقبال از دانش آموزان در سال نو باشند می گوید: همه مدارس در استان از ۱۴ فروردین فعالیت خود را به شکل حضوری و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی آغاز خواهند کرد.

موسوی با بیان اینکه به واسطه شرایط کرونایی در سال‌های گذشته آموزش دانش آموزان لطمه جدی دیده است گفت: امید است با حضوری شدن مدارس در تمام مقاطع تحصیلی افت و لطمات آموزشی ناشی از کرونا جبران شود.

 به گفته رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش وپرورش استان، رعایت دستور العمل های بهداشتی در مدارس و کلاس های درس و استفاده دانش آموزان و فرهنگیان از ماسک ضرورت دارد  و جلسه رؤسای شهرستان‌ها و مناطق آموزش و پرورش استان امروز هشتم فرودین با هدف ایجاد آمادگی و پیش بینی تمهیدات لازم برای حضور پرشور و بانشاط فرهنگیان و دانش آموزان در مدارس برگزار خواهد شد.

او می گوید: برای حضوری شدن مدارس هیچ عذر و بهانه‌ای پذیرفتنی نیست و مدیران مدارس آماده استقبال از حضور دانش آموزان در همه مقاطع تحصیلی از ۱۴ فروردین باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.