همزمان با ماه رمضان با هدف تامین کالا‌های اساسی طرح ضیافت در استان قزوین اجرا می‌شود.

رضا افلاطونی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت:در این طرح بیش از هزار و ۴۰۰ تن برنج، هزار تن شکر خانوار و صنف در استان توزیع می‌شود.

توزیع اقلام این طرح از اول ماه مبارک رمضان در سطح استان و شهرستان‌های تابعه توزیع می‌شود.

برای ماه مبارک رمضان نیز تامین مرغ گرم با توجه به جوجه ریزی و ذخیره سازی انجام شده مشکلی نخواهیم داشت.

امسال استان قزوین در بحث مرغ بازار آرامی داشت بجز یک مورد که چهار شنبه آخر سال با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و قضایی ۱۸ دستگاه خودرو که اقدام به خروج مرغ می‌کردند توقف و با متخلفین برخورد شد.

ذخیره سازی مرغ منجمد به میزان لازم انجام شده و با هماهنگی و نظارت مستمر و عرضه و توزیع مرغ منجمد بازار را پویا نگه داشته ایم.

سیستم توزیع هوشمند را موثرترین روش برای کنترل و نظارت بر بازار است و در حال حاضر شش پلتفرم داخلی و یک پلتفرم ملی اقدام به توزیع مرغ و کالا‌های اساسی کرده‌اند.

تمام تلاش ما در امر توزیع و نظارت بر کالا‌های اساسی حرکت به سمت هوشمند سازی است؛ که الحمدالله اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده و مقدمات این طرح با چند شرکت دانش بنیان صورت گرفته است.

در حال حاضر روزانه ۶۰ تخم مرغ در استان توزیع می‌شود و برای کنترل بازار همچنان توزیع ادامه دارد.

پس از تصویب قیمت توسط ستاداستانی بلافاصله میوه تنظیم بازار در ۷۳ غرفه، سیب و پرتغال استان توزیع شد و در ارزیابی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران این استان بلحاظ خروج و توزیع میوه رتبه نخست کشوری را کسب کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.