جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان از اجرای طرح امنیت اجتماعی به مدت چهار روز در زنجان خبر داد.

سرهنگ خانی‌پور با اشاره به اینکه تامین نظم و امنیت جامعه و ایجاد آرامش برای مردم از اولویت‌های پلیس است، گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف پیشگیری از سرقت، برخورد با هنجارشکنان و اراذل و اوباش به مدت چهار روز از هفتم فروردین ماه ۱۴۰۱ اجرا  می‌شود.

او گفت: یکی از مطالبات به حق شهروندان برخورد قاطع با انواع سرقت مخصوصا داخل خودرو و ساماندهی ضایعات فروشان،   سمساری‌ها و پارکینگ‌ها در سطح جامعه است و سعی پلیس بر آن است تا بر اساس وظیفه ذاتی خود به عنوان مسئول امنیت و انتظامات استان این دغدغه‌ها را رفع کند.

به گفته‌ی سرهنگ خانی پور در ایام نوروز طرح امنیت اجتماعی و سرکشی از پارک‌ها و تفرجگاه‌ها به صورت مستمر در شهرستان زنجان ادامه خواهد داشت و متخلفان، مجرمان و هنجارشکنان بدانند پلیس با هر گونه مظاهر قانون‌گریزی طبق قانون و به شدت برخورد خواهد کرد تا احساس امنیت در جامعه افزایش یابد.

سرهنگ خانی‌پور بر تلاش گسترده تمامی رده‌های انتظامی برای ارائه خدمات صحیح، سریع، آسان و بی منت به مردم و مسافران نوروزی تاکید کرد و گفت: انتظارات، توقعات و مطالبات به حق شهروندان و مسافران نوروزی در حوزه نظم و امنیت اجتماعی می‌بایست به دقت از سوی کارشناسان مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد و متناسب با توانمندی‌هایمان، اقدامات و برنامه ریزی لازم برای پاسخگویی به مطالبات به حق آن‌ها صورت گیرد.

 او  با اشاره به ضرورت همکاری اطلاعاتی شهروندان با پلیس گفت: بخش مهمی از توفیقات پلیس مرهون تعامل و همکاری مطلوب اطلاعاتی شهروندان با پلیس است و بی‌تردید، تعامل و مشارکت شهروندان با پلیس، سرمایه‌ای عظیم و ارزشمند برای این سازمان به شمار می‌آید.

او می‌گوید:  پلیس در برابر خدمات خود به مردم، تنها این انتظار را از آنان دارد تا با انجام وظایف شهروندی و با رعایت قوانین و مقررات، پلیس را در اجرای ماموریت‌های پیش‌رو یاری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.