جانشین رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ خبر داد

کشف و ضبط بیش از ۱۷۷ هزار قاشق و چنگال قاچاق در باقرشهر

سرهنگ محمودیان گفت: افرادی در محدوده باقرشهر اقدام به قاچاق و دپوی بیش از ۱۷۷ هزار قلم قاشق و چنگال قاچاق کردند.

سرهنگ علی اصغر محمودیان، جانشین رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: به دنبال انجام اقدامات پلیس امنیت اقتصادی، ماموران متوجه شدند که افرادی در محدوده باقرشهر با استفاده از مدارک گمرکی تکراری اقدام به قاچاق و دپوی لوازم آشپزخانه شامل قاشق و چنگال کردند.

به گفته سرهنگ محمودیان، بعد از بازدید از محل مذکور و بازرسی از خودرو‌ها و محوطه انبار، ۱۷۷ هزار و ۲۳۶ قلم انواع قاشق و چنگال خارجی قاچاق از انبار موجود کشف و ضبط شد.

وی گفت: در بررسی اولیه مشخص شد اسناد ارائه شده با کالا‌های موجود مطابقت نداشته و مالک کالا‌ها نیز در محل حاضر نشد. همچنین در ادامه تحقیقات و بررسی محتویات کارتن‌ها مشخص شد که مارک درج شده روی کارتن‌ها با محتویات داخل آن‌ها مطابقت ندارد. همچنین مشخص شد که اقلام قاچاق محصول کشور چین بوده و بیش از ۵۰ میلیارد ریال ارزش ریالی دارد.

پیش از این، سرهنگ علی ولی پور گودرزی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران گفته بود، پس از هماهنگی‌های قضائی در بررسی‌های بیشتر از یک انبار کالا در خیابان فدائیان اسلام یک هزار و ۹۳۳ عدد کتری و قوری، ۴۱۵ عدد فلاسک و کلمن، ۴۵۶ عدد ظروف آشپزخانه، ۲۵۴ عدد لوازم برقی آشپزخانه و ۵۰۴ دست قاشق و چنگال، فاقد مدارک و مستندات قانونی کشف شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۱:۱۲ ۰۸ فروردين ۱۴۰۱
تو تلویزیون چند تا کارگر را نشون میده که چون کالای خارجی خریدی // زن و بچه شون تو سفره چیزی ندارن بخورن
اما اگه جلوی واردات را گرفتی // چنان گرانفروشی میکنن که دیگه نونی برا زن بچه خودت نداره تو سفره بزاری
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۱:۰۹ ۰۸ فروردين ۱۴۰۱
وافعا زحمت قاچاقچیان محترم قابل تقدیره // اگر نبودن این عزیزان زحمت کش تولید کننده داخلی زاغارت ترین اجناس را با بالاترین قیمت به خلق ا... میانداختن
آخرین اخبار