معاون عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: طرح آبرسانی به شهر کرمانشاه ده سال است که تدوین شده واین طرح نیازمند به بازنگری بر اساس تغییرات جمعیتی شهر است.

منوچهر فخری  در اولین نشست قرارگاه عملیاتی برای تامین آب شرب شهر کرمانشاه در سال ۱۴۰۱ گفت: از زمان تدوین طرح آبرسانی شهر کرمانشاه بیش از ده سال گذشته است و با توجه به تغییرات جمعیتی، این طرح نیازمند به بازنگری بر اساس وضعیت کنونی شهر است.
به گفته فخری، تامین آب شرب مورد نیاز شهروندان کرمانشاهی یکی از اولویت‌های اصلی مدیریت ارشد استان است و طی ماه‌های اخیر با تلاش‌های صورت گرفته، عملیات مهم رفع نقص خط انتقال آب شرب سد گاوشان به شهر کرمانشاه با موفقیت انجام شد.
دکتر فخری گفت: در تداوم این عملیات و با تاکید ویژه استاندار محترم، اجرای فاز اول طرح اضطراری تصفیه خانه قدیر در دستور کار قرار دارد و مقرر شد آب و فاضلاب استان برنامه اجرایی آن را هفته آینده ارائه دهد.
برنامه بعدی در پروسه تکمیل طرح آبرسانی به شهر کرمانشاه به اجرای خطوط بین مخازن و اصلاح شبکه در سطح شهر اختصاص دارد که با اجرای آن‌ها، می‌توان از ظرفیت خط انتقال سد گاوشان به شکل گسترده‌تری استفاده کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.