آیت‌اللهی موسوی در دومین جلسه ستاد خدمات سفر استان کرمان در سال ۱۴۰۱ گفت: تعداد مجتمع های خدمات رفاهی در سطح استان کرمان بسیار کم است.

سید‌مصطفی آیت‌اللهی موسوی  گفت: راه‌اندازی موکب‌ها در مسیر محور‌های مواصلاتی به کاهش تصادفات کمک زیادی کرده است.

او می گوید: طرح توقف اجباری، ویژه رانندگان می‌تواند برای سال آینده جدی‌تر اجرا شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان با تاکید بر لزوم انجام تست سطح هوشیاری از برخی رانندگان در طول ایام نوروز گفت: با انجام این کار می‌توان از تصادفات بین جاده‌ای جلوگیری کرد.

به گفته او ۵۴ درصد تصادفات استان کرمان در راه‌های روستایی رخ می‌دهد که خوشبختانه با دستور استاندار کرمان، اعتبار مناسبی برای افزایش تعداد دوربین‌های نظارتی و کنترل سرعت اختصاص یافته است.

آیت‌اللهی موسوی به آغاز ماه رمضان از روز ۱۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۱ اشاره کرد و گفت: از آنجایی که بسیاری از مسافران تلاش دارند تا پیش از آغاز این ماه به شهر‌ها و منازل خود بازگردند به احتمال زیاد در روز ۱۳ فروردین و روز طبیعت، حجم ترافیک بسیار بالایی در تمامی محور‌های مواصلاتی استان ایجاد خواهد شد.

او می گوید: از تمامی نیرو‌های امدادی و انتظامی، درخواست می‌شود تا طرح ویژه‌ای برای روز‌های ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه اجرا کنند تا میزان تصادفات جاده‌ای به حداقل کاهش یابد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان با قدردانی از ارگان‌ها و نهاد‌های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر استان کرمان گفت: خوشبختانه در مدت زمان سپری شده از آغاز سال نو، شاهد تلاش بی‌وقفه اعضای این ستاد بوده‌ایم و انتظار می‌رود این سطح مطلوب خدمات‌رسانی تا پایان نوروز ۱۴۰۱ ادامه یابد.

آیت‌اللهی موسوی بر لزوم ایجاد فضایی شاد و خاطره انگیز برای گردشگران و مسافران نوروزی در استان کرمان اشاره کرد و گفت: اجرای کنسرت نوروزی سالار عقیلی در دو بنای باغ شاهزاده ماهان و ارگ تاریخی بم، انعکاس بسیار زیادی در سطح استان و کشور داشته است که بدون شک معرفی بیشتر این دو اثر ثبت جهانی را به دنبال دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.