وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با حضور در محل اجرای طرح‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، در جریان روند اجرای آن‌ها قرار گرفت.

طرح چند منظوره آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد به منظور تامین فضای آموزشی مناسب دانشجویان و اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در قالب چهار دانشکده بهداشت، پرستاری و مامایی، طب ایرانی و مکمل و علوم پیراپزشکی با زیر بنای ۵۰ هزار مترمربع و با پیشرفت فیزیکی حدود ۵۶ درصد در حال ساخت است.

 برای اتمام این پروژه که از سال ۹۹ در حال ساخت است ۴۰۰ میلیارد تومان نیاز است که در صورت تامین اعتبار مورد نیاز تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

همچنین طرح چند منظوره پژوهشی بازدید شده امروز دانشگاه علوم پزشکی مشهد بود که با هدف بهبود کیفیت و استاندارد فضا‌های پژوهشی با زیر بنای ۱۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع و با پیشرفت حدود ۸۵ درصد و با اعتباری بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال در حال ساخت است و در حال حاضر ۶ هزار متر مربع از این طرح در مرحله نخست شامل طبقه همکف، اول و کتابخانه آماده بهره برداری است.

بنا بر این گزارش دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در ادامه از مراحل ساخت خوابگاه دانشجویی دختران واقع در پردیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد که با زیر بنای ۱۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع و در ۶ بلوک در حال ساخت است بازدید کرد و در جریان روند ساخت آن قرار گرفت.

این طرح‌ها زیر نظر مدیریت منابع فیزیکی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حال ساخت است و با بهره برداری از آن تحول چشمگیری در توسعه، افزایش کیفیت و استانداردسازی فضا‌های آموزشی و پژوهشی این دانشگاه ایجاد می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد، معاونان دانشجویی فرهنگی، پژوهش و فناوری وی و جمعی دیگر از مدیران دانشگاهی، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی را در این بازدید‌ها همراهی کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار