وجود بیش از سه هزار واحد صنعتی در نقاط مختلف این استان ظرفیت بزرگی برای توسعه اقتصادی استان و کشور است.

ظرفیت بزرگ توسعه اقتصادی استان مرکزی برای کشورآیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در اولین خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه اراک در سال ۱۴۰۱ گفت: واحد‌های صنعتی استان مرکزی باید درسال جدید به گونه‌ای عمل کنند تا پایان سال فناوری و تکنولوژی در استان حداقل ۱۰ درصد رشد داشته باشد و آثار آن در تولید، کیفیت و مرغوبیت تولید مشهود باشد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی افزود: صاحبان صنایع در استان همت خود را در جهت توسعه و قطع وابستگی بکار گیرند تا بتوانیم در ابعاد مختلف اقتصادی، تولیدی و صنعتی با دنیا رقابت کنیم و به همه کشور‌های منطقه و جهان صادرات داشته باشیم.

او در خصوص مدیریت منابع موجود از جمله آب و خاک بیان کرد: بهره‌وری از آب موضوع مهمی است که در سال جدید باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی تاکید کرد: نیاز است واحدهای صنعتی و شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، مجلس شورای اسلامی، دولت و بانک‌ها دست به دست هم دهند تا با حمایت همه‌جانبه از تولید زمینه تحقق شعار سال را فراهم کنند.

آیت الله دری نجف آبادی در بخش دیگری از سخنانش به ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: این ماه فرصت مناسبی است برای کمک به ایتام و فقرا و مردم باید تلاش کنند تا در ایام باقی مانده از نوروز و ماه مبارک رمضان به احسان و نیکوکاری توجه ویژه داشته باشند و بدانند کمک به محرومان و نیازمندان جزو مقدس‌ترین کار‌ها است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.