فرماندار ملایرگفت: امید آفرینی در بطن جامعه اساسی‌ترین نیاز امروز ست و جهاد تبیین که مقام معظم رهبری تاکید کردند درجهت همین موضوع است.

سلمان اسماعیلی گفت:همه تلاش ما و همکارانمان تامین منافع مردم و معیشت و آسایش و رفاه بیشتر و بهتر آن‌ها همراه با حفظ ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی است.

فرماندار شهرستان ملایر با اصحاب رسانه دیدار نوروزی کردند.

اسماعیلی گفت:مردم در هشت سال اخیر شرایط سختی را سپری کرده‌اند و از سیاسی کاری خسته شده اند.

فرماندار ملایر در خصوص شرطی کردن اقتصاد در دولت قبل گفت:متاسفانه شاهد غفلت‌های بزرگی در دولت قبل بودیم که همین موضوع باعث شده بود تا معیشت مردم به مسائل خارجی گره زده شود

او گفت: اراده دولت سیزدهم تغییر اوضای الان جامعه است وعضویت در شانگهای، انعقاد قرارداد با روسیه و چین، احیای روابط با کشور‌های دوست و همسایه، طرح واکسیناسیون عمومی، مذکرات عزتمندانه برای رفع تحریم‌ها و مهم تراز همه این‌ها مردم داری دولت از جمله افتخارات بزرگ و اقدام جدی دولت سیزدهم است.

اسماعیلی گفت:در طی چهار ماه گذشته حجم تجارت ایران با برخی از اعضای شانگ‌های تا سه برابر افزایش داشته است و توسعه سیاست خارجی دولت سیزدهم در راستای تامین منافع مردم خواهد بود

فرماندار ملایر به از دست دادن فرصت‌های خوبی که در سوریه و عراق داشته ایم اشاره کرد.

او گفت: بهترین فرزندان این آب و خاک در راه دفاع از مرز‌های سوریه و عراق مظلومانه به شهادت رسیدندو هزینه‌های زیادی در این راه دادیم، اما از ظرفیت‌های موجود در حوزه اقتصاد این کشور‌ها به نفع مردم استفاده‌ای نکردیم.

به گفته او، دولت سیزدهم فعالیت خود را در یک جاده آسفالت آغاز نکرد بلکه در خیلی از مسیر‌ها در جلوی ما سنگلاخ وجود داشت.

اسماعیلی گفت: انتظار ما از رسانه‌های ملایر رفتار و عملکرد حرفه‌ای است و جمهوری اسلامی طی ۴۳ سال از پیروزی انقلاب در مشارکت سیاسی و دموکراسی رکوردار و سرآمد است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.