فرماندار ملایر گفت: نانوایی‌ها در ایام نوروز موظف به تامین نان هستند و با هرگونه تخلف در این حوزه قاطعانه برخورد می‌شود.

سلمان اسماعیلی گفت: از نانوایی‌هایی که موارد بهداشتی، قانونی و نوع فعالیت طبق برنامه‌ریزی در تعطیلات نوروزی را رعایت کردند تقدیر کرد.

فرماندر ملایر در بازدید سرزده از نانوایی‌های سطح شهر وضعیت نانوایی‌ها از نظر تامین آرد، پخت نان و نوع فعالیت در روز‌های تعطیلات نوروزی بررسی کرد.

او گفت: بازدید‌ها از روند فعالیت نانوایی‌ها به ویژه در ایام تعطیلات نوروز ادامه دارد و نمایشی نیست و با هرگونه تخلف به شدت برخورد می‌شود.

فرماندار ویژه ملایر گفت:در زمینه سلامت و امنیت غذایی مردم با کسی تعارف نداریم و بر لزوم تشکیل شورای آرد و نان در اسرع وقت و بررسی مسائل و مشکلات این حوزه تاکید کرد.

اسماعیلی گفت: شخصا در این بازدید‌ها حضور دارم و برای چند واحدی که غیرمجاز تعطیل بودند و تخلف‌هایی همچون کم‌فروشی، عدم رعایت مسائل بهداشتی و فروش با قیمت آزاد داشتند، به جد اعمال قانون می‌شود.

اواز مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان خواستار شد: در حوزه برخورد با واحد‌های متخلف به طور جد پای کار باشند، چراکه ما در قبال تامین امنیت، سلامت و معیشت مردم مسئول و پاسخگو هستیم.

فرماندار ملایر در ادامه گفت: گشت‌های مشترک نظارت و بازرسی اداره صنعت و معدن، اتاق اصناف و دیگر دستگاه‌های اجرایی مرتبط به صورت روزانه از نانوایی‌ها انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.