مهم‌ترین حوادث چهارم فروردین‌ماه سال ۱۴۰۱ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

مهم‌ترین حوادث امروز سه‌شنبه دوم فروردین‌ماه سال ۱۴۰۱ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

عمليات مشترك پليس فارس و بوشهر

فرمانده انتظامی استان فارس از توقیف سواری پژو و کشف ۱۴۶ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در عملیات مشترک فارس و بوشهر خبر داد.

سردار رهام‌بخش حبیبی گفت: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی با سواری پژو ۴۰۵ در حال انتقال یک محموله تریاک از بندرعباس به شیراز است که موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی پلیس فارس "شهرستان لامرد" قرار گرفت.

به گفته او، ماموران انتظامی شهرستان لامرد پس از هماهنگی با مقام قضائی به این محور اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی موفق شدند سواری پژو حامل تریاک را شناسایی و با اقدامات فنی و تخصصی آن را توقیف و راننده را نیز دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو ۱۴۶ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف شد، تصریح کرد: متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

موتورسیکلت قاچاق در فسا

فرمانده انتظامی فسا از کشف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۸ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدهاشم قسام گفت: در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق، ماموران انتظامی با اقدامات فنی و تخصصی از نگهداری یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق در یکی از پارکینگ‌های اختصاصی شهرستان "فسا" مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او گفت: پلیس آگاهی پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنجا موفق شدند یک دستگاه موتورسیکلت خارجی قاچاق را کشف کنند.

فرمانده انتظامی فسا با بیان اینکه کارشناسان ارزش موتورسیکلت مکشوفه را ۸ میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

توقیف خودرو‌های شوتی حامل ۷۴ راس گوسفند قاچاق در لارستان

جانشین انتظامی شهرستان لارستان از توقیف ۵ دستگاه خودرو شوتی حامل ۷۴ راس گوسفند قاچاق خبر داد.

سرهنگ ناصر حیدری گفت: در راستای برخورد قاطع با خودرو‌های شوتی حامل کالای قاچاق، ماموران انتظامی با بهره گیری از تمامی امکانات، اقدامات لازم برای کنترل محور‌های مواصلاتی و توقیف این خودرو‌ها در دستور کار خود قرار دادند.

او گفت: ماموران انتظامی لارستان حین کنترل خودور‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی منتهی به این شهرستان موفق شدند ۵ دستگاه سواری پژو ۴۰۵ و پراید حامل احشام را با اقدامات فنی و تخصصی متوقف کنند.

جانشین انتظامی شهرستان لارستان با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو‌ها در مجموع ۷۴ راس گوسفند قاچاق و فاقد هرگونه مجوز بهداشتی کشف شد، گفت: در این خصوص ۵ نفر راننده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

کشف ۹۷ کیلو تریاک زیر بار خیار در لارستان

جانشین فرمانده انتظامی لارستان از دستگیری ۲ سوداگر مرگ و کشف ۹۷ کیلو تریاک در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ ناصر حیدری گفت: در اجرای طرح مقابله با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، روز گذشنه ماموران انتظامی لارستان حین گشت‌زنی در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه وانت مزدا حامل بار خیار و پیاز مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او گفت: ماموران در بازرسی از این خودرو موفق شدند ۹۷ کیلو تریاک که به طرز بسیار ماهرانه‌ای زیر بار خیار جاسازی شده بود را کشف کنند.

جانشین انتظامی شهرستان لارستان گفت: در این خصوص راننده و سرنشین دستگیر و روانه دادسرا شدند و از شهروندان خواست در راستای برخورد قاطع با سوداگران مرگ با پلیس همکاری کرده و هرگونه اخبار در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری سارق احشام کوه‌چنار

جانشین فرمانده انتظامی کوه‌چنار گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی این شهرستان سارق احشام با ۲۰ فقره سرقت دستگیر و روانه دادسرا شد.

سرهنگ پرویز ارجمند گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در سطح حوزه استحفاظی"کوه‌چنار" موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او گفت: ماموران تحقیقات گسترده خود را به صورت محسوس و نامحسوس انجام داده و موفق شدند در این خصوص یک سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را شناسایی و وی را در مخفیگاه خود دستگیر کنند.

جانشین فرمانده انتظامی کوه‌چنار گفت: متهم در تحقیقات اولیه با دلایل و مستندات پلیس به ۲۰ فقره سرقت احشام اعتراف کرد و این سارق حرفه‌ای پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

سرهنگ ارجمند با توصیه به شهروندان در خصوص رعایت نکات پیشگیرانه، از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک سریعا موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

کشف ۵۰ کیسه آرد قاچاق در فیروزآباد

فرمانده انتظامی فیروزآباد از کشف ۵۰ کیسه آرد قاچاق به ارزش ۱۲۰ میلیون ریال در بازرسی از یک دستگاه وانت نیسان خبر داد.

سرهنگ مهدی جوکار گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز روز گذشته ماموران پلیس آگاهی حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک خودرو وانت نیسان حامل بار مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او گفت: مأموران در بازرسی از این خودرو موفق شدند ۵۰ کیسه آرد ۴۰ کیلویی قاچاق و فاقد مجوز را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش آرد‌های کشف شده را ۱۲۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، عنوان داشت: راننده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

۱۶۰ لیتر شیشه مایع در سپیدان کشف شد

فرمانده انتظامی سپیدان از توقیف سواری پژو ۴۰۵ و کشف ۱۶۰ لیتر مایع شیشه در بازرسی از آن خبر داد.

سرهنگ احمد فداکار گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سپیدان حین گشت‌زنی در محور‌های مواصلاتی منتهی به این شهرستان به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور ایست را صادر که راننده بدون توجه اقدام به فرار کرد.

او گفت: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی موفق شدند خودرو را توقیف و راننده را نیز دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی سپیدان گفت: در بازرسی از این خودرو ۱۶۰ لیتر مایع شیشه (مواد پیش ساز هرویین و قرص روانگردان) که در ۷ گالن جاسازی کرده بود کشف شد و متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار