رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد اجرایی خدمات سفر استان کرمان گفت: تاکنون ۸۵ درصد ظرفیت مراکز اقامتی استان کرمان تکمیل شده اند.

محمد‌مهدی افضلی با اشاره به اینکه در حال حاضر ظرفیت بیشتر اماکن اقامتی شهر کرمان تکمیل شده است، گفت:  اقامت در تاسیسات گردشگری استان کرمان نسبت به دوران پیش از کرونا، ۲۰ رشد داشته است.

او با تاکید بر اینکه از گردشگران نوروزی درخواست می‌شود از اقامت در واحد‌های غیرمجاز خودداری کنند، گفت: مسافران نوروزی، صرفا از مراکز دارای مجوز، خدمات اقامتی و گردشگری دریافت کنند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد اجرایی خدمات سفر استان کرمان می گوید: گردشگران نوروزی با دقت بسیار، نسبت به خرید خدمات مسافرتی و تور‌های گردشگری اقدام کنند.

به گفته او متاسفانه افراد سودجو در دوران پیک سفر و مسافر با انجام تبلیغات غیرواقعی، اقدام به گرفتن وجه بدون ارائه خدمات مناسب می‌کنند.

افضلی گفت: گردشگران صرفا از مراکز دارای مجوز فعالیت از وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، خدمات گردشگری دریافت کنند. 

او می گوید: مسافران می‌توانند برای کسب اطلاع از اعتبار مراکز ارائه خدمات اقامتی و گردشگری با شماره تلفن ۰۹۶۲۹ تماس بگیرند و یا به سایت www.۰۹۶۲۹.ir مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.