فرمانده انتظامی شهرستان لنده، از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی به منظور مقابله با سارقان و برهم زنندگان نظم عمومی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمود عدالت پرور گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی به منظور مقابله با سرقت و فروش مواد مخدر و برای دست‌یابی به امنیت اجتماعی مطلوب در شهرستان لنده در سه مرحله این طرح دردستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

او می گوید: اجرای این طرح با برنامه‌ریزی و توان ماموران فرماندهی و کلانتری انتظامی شهرستان در نقاط جرم‌خیز برگزار که ماموران با انجام کار اطلاعاتی و گشت‌زنی‌های هدفمند در چندین عملیات پلیسی، موفق به دستگیری ۵ سارق، ۵۰ معتاد متجاهر و کشف انواع موادمخدر شدند.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان لنده با همت و تلاش ماموران خدوم پلیس موتور‌های بدون پلاک و استفاده از سلام سرد در بین مردم این شهرستان به حداقل رسید.

او با اشاره به برنامه‌های اجرا شده در این طرح گفت: خودرو‌های بدون پلاک، خودرو‌های پلاک مخدوش، شیشه‌های دودی، مقادیر مواد مخدر در انواع مختلف، اشیاء و اموال سرقتی وموارد مختلف کشف و ضبط از جمله استفاده از سلاح سرد برخی شهروندان در دستور کار قرار گرفت.

عدالت پرور از همکاری صمیمانه مردم به خاطر یاری رساندن به پلیس در این طرح قدردانی کرد و می گوید: پلیس همواره با هنجارشکنان و کسانی که به هر نحوی بخواهند برای شهروندان ایجاد مزاحمت و قصد اختلال در نظم عمومی را داشته باشند، برخورد قانونی خواهد کردو خط قرمز ما امنیت اجتماعی مردم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.