بازداشت مخلان آرامش شهروندان در چهارشنبه آخر سال

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی گفت: مخلان نظم و امنیت مردم در چهارشنبه آخرسال تعطیلات نوروز خود را در بازداشتگاه سپری خواهند کرد.

سرهنگ فرزین جمشیدی از اجرای مرحله ششم طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت: با حضور نیرو‌های انتظامی و همراهی دستگاه قضایی مرحله ششم طرح ارتقای امنیت اجتماعی در همه مناطق شهرستان از جمله در ورودی و خروجی شهر لیکک اجرا شد.

او می گوید: مرحله ششم این طرح با مشارکت بیش از ۶۰ نیروی پلیس در قالب ۱۰ تیم عملیاتی برگزار شد.

جمشیدی از اجرای مرحله هفتم طرح ارتقای امنیت اجتماعی در چهارشبنه آخرسال خبر داد و گفت: در این طرح با افرادی که سبب و مخل نظم و امنیت مردم شوند برخورد قاطع می‌شود.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی، افرادی که در چهارشنبه آخرسال امنیت مردم را مختل و اقدام به کارهایی کنند که آرامش مردم را برهم بزنند دستگیر و تعطیلات نوروز خود را در بازداشتگاه سپری خواهند کرد.

او گفت: با برگزاری گشت‌ها و تور‌های بازرسی در ورودی و خروجی شهر لیکک به شهرستان‌ها و استان‌های همجوار از وسایل نقلیه و خودرو‌ها بازرسی و با رانندگان متخلف نیز برخورد شد.

جمشیدی با اشاره به اینکه فرصت خودنمایی به قانون شکنان و هنجارشکنان را در شهرستان بهمئی نخواهیم داد می گوید: در این طرح که تا اوایل سال جدید ادامه خواهد داشت با مخلان امنیت، برهم زنندگان نظم عمومی، اراذل و اوباش و افرادی که به روش‌های مختلف سعی در بر هم زدن نظم عمومی جامعه دارند برخورد جدی و قاطع می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی بهمئی، گفت: با حمل کنندگان و دارندگان سلاح‌های سرد و گرم شامل سلاح‌های مجاز و غیر مجاز و رانندگانی که برای مردم ایجاد مزاحمت می‌کنند قاطعانه برخورد می‌شود.

او می گوید: در این طرح مقادیری سلاح سرد کشف، ۳ سارق دستگیر، مقادیری اموال سرقتی ضبط، چند متهم تحت تعقیب فراری دستگیر، ۳ دستگاه خودرو توقیف و بیش از ۱۰۰ خودروی شیشه دودی هم اعمال قانون شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.