معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی‌:

استفاده از ظرفیت‌های مریوان توسعه کردستان را به‌دنبال دارد

واحدی گفت: مریوان ظرفیت‌های بی‌شماری در تمامی زمینه‌ها دارد که بهره‌گیری از آن می‌تواند توسعه و پیشرفت اقتصادی استان کردستان را به دنبال داشته باشد.

جواد واحدی با حضور در شهرستان مریوان که با همراهی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان و مسئولان این شهرستان انجام شد گفت: برای یک نظام افتخار بزرگی است که چنین مردمانی به‌عنوان مرزداران و حافظان کشور در این منطقه زندگی می‌کنند و حضور دارند.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: ظرفیت‌های گردشگری استان کردستان به‌ویژه مریوان به قدری بالاست که گردشگران می‌توانند ابعاد و گونه‌های مختلف گردشگری را به‌صورت تجمیع شده در یک منطقه تجربه کنند، اما همین ظرفیت تا به‌حال آن‌طور که باید و شاید مورد توجه قرار نگرفته است.

واحدی گفت: دریاچه زریبار و روستا‌های اطراف آن از ظرفیت مناسبی برای توسعه گردشگری برخوردار است و این دریاچه جزو بهترین دریاچه‌های کشور و حتی جهان است.

او می گوید: شکوفایی ظرفیت‌های بی‌بدیل گردشگری مریوان نیازمند تهیه نقشه‌راه بصورت علمی و عملی است.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: باید با معرفی و بهره‌برداری مناسب از این قابلیت‌ها، گام‌های اساسی در توسعه گردشگری منطقه برداشته شود.

در ادامه از ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان مریوان، مراکز اقامتی، دریاچه زریبار و شهر لک‌لک‌ها در اطراف این دریاچه بازدید شد.

برچسب ها: گردشگری ، مریوان ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.