مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: به مناسبت نوروز در شهر‌های مریوان، سقز، قروه و بانه به همت دبیرخانه دائمی جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان چهار نمایش خیابانی اجرا می شود.

ماجد رموزی گفت:اجرای نوروزانه نمایش‌های خیابانی ویژه برنامه شادمانه کردستان است و اجرای این نمایش‌ها از ۶ فروردین سال جاری آغاز و تا دوازدهم همین ماه ادامه دارد.

او گفت: نمایش «کاروبار» به کارگردانی سوران حسینی در روز‌های ششم، هفتم و هشتم فروردین در پارک‌های شانو و ملت مریوان به اجرا در می‌آید.

مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان می گوید: نمایش «زندگی خاکستری» به کارگردانی نوید مرتضایی در روز‌های هفتم، هشتم و نهم فروردین در پارک شهر شهرستان سقز اجرا می‌شود.

به گفته رموزی، نمایش «غولک‌های نازنین» به کارگردانی موسی هدایتی در روز‌های دهم، یازدهم و دوازدهم همین ماه در پارک‌های شهید بهشتی و رضوان شهرقروه به اجرا درمی آید.

او گفت: نمایش «زندگی مجازی» به کارگردانی بختیار احمدپور هم در روز‌های نهم، دهم و یازدهم فروردین در پاساژبهشت و سه راه بوین شهر بانه اجرا می‌شود.

رموزی گفت: این نمایش‌ها راس ساعت ۶ بعدازظهر در مکان‌های ذکر شده اجرا می‌شود و همچنین این برنامه توسط دبیرخانه دائمی جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان تدارک دیده شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.