مدیرکل ارزیابی عملکرد وزارت راه و شهرسازی از شناسایی تخلف در پایانه‌های مسافربری تهران خبر داد.

آقای حسین مذنب گفت:  ۳۵ مورد تخلف در پایانه‌های مسافربری تهران شناسایی شد، ضمن  هدایت به رعایت قوانین، کارت هوشمند رانندگان متخلف در فرآیند غیر فعال شدن قرار گرفت.


بیشتر بخوانید 


او می گوید: پرونده شرکت‌های متخلف نیز برای رسیدگی به کمیسیون مربوطه ارجاع شد و باید متخلفان بدانند حقوق مردم خط قرمز ماست.

مسافران می توانند با مراجعه به سامانه ۱۴۱ و ورود به بخش ارسال مشکلات حمل و نقل عمومی و ثبت شکایت مسافران، مراتب اعتراض خود را نسبت به هرگونه تخلف در بخش ثبت شکایات حمل و نقل عمومی بین شهری اعلام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار