مسئول کمیته اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: شب گذشته ۶۱ هزار مسافر در شهر اصفهان اسکان داده شدند و از ظرفیت ۱۳ ورزشگاه سرپوشیده نیز استفاده شد.

جواد شفیعی گفت: اولویت اول تا چهارم برای اسکان شامل هتل‌ها و مهمان‌پذیرها، مدارس آموزش‌وپرورش، منازل استیجاری و خوابگاه‌های دانشجویی و باغ فدک به عنوان تنها فضای روباز است همچنین شب گذشته با تکمیل ظرفیت هتل‌ها و مهمان‌پذیرها، مدارس آموزش‌وپرورش، منازل استیجاری، خوابگاه‌های دانشجویی و باغ فدک، از ظرفیت ۱۳ ورزشگاه سرپوشیده نیز برای اسکان مسافران نوروزی استفاده کردیم.

در حالی که شامگاه اول فروردین حدود ۳۸ هزار مسافر در شهر اصفهان اسکان داده شدند، شب گذشته با ۶۰ درصد افزایش آمار پذیرش مسافران، اسکان ۶۱ هزار نفر مسافر در شهر اصفهان انجام شد.

به گفته او از ساعت ۱۰:۳۰ شامگاه دوم فروردین در‌های ۱۳ ورزشگاه سرپوشیده به روی مسافران باز شد، البته امشب ورزشگاه‌ها را زودتر باز می‌کنیم تا به پیک ورودی باغ فدک نرسیم و مسافرانی که دیرهنگام به اصفهان می‌رسند، به راحتی امکان اقامت در باغ فدک را داشته باشند.

شب گذشته به دلیل شرایط کرونایی ظرفیت مدارس آموزش‌وپرورش به طور کامل استفاده نشد، اما در باغ فدک با توجه به فاصله مناسب سکو‌های نشیمن، ظرفیت تکمیل شد.

شفیعی می‌گوید در ورزشگاه‌های سرپوشیده امکانات گرمایشی مناسب برای مسافران مهیا شده است به طوری که در هر یک از ورزشگاه‌های سرپوشیده، نماینده سازمان آتش‌نشانی حضور دارد و نظارت کافی بر ایمنی و رعایت فاصله اجتماعی انجام می‌شود.

مسئول کمیته اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: کمیته اسکان برای شرایط اضطراری و خاص در ایام نوروز، تعدادی از مدارس و ۵۰ ورزشگاه در مناطق ۱۵ گانه شهر را برای اسکان مسافران در نظر گرفته و تجهیز کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.