۱۴ هزار و ۸۲۹ مسافر نوروزی تاکنون از خدمات ایستگاه‌های ایمنی و سلامت سفر هلال احمر خراسان جنوبی بهره‌مند شده اند.

رضایی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در حاشیه بازدید از پست خدمات بشر دوستانه نوروزی شهرستان طبس به اجرای ۲۰ روزه این طرح نوروزی در استان اشاره کرد و گفت: این طرح از ۲۵ اسفند پارسال آغاز  و تاکنون ادامه داشته و توسط اعضای  هلال احمر  ۳۳ هزار و ۴۸۱ خدمت به مسافرین نوروزی ارائه شده است.

او با بیان اینکه در این مدت ۱۵ اکیپ سحاب سواره (دوچرخه) فعال بوده اند، گفت:  با مشارکت و تلاش ۲۰۰ نفر روز جوان هلال‌احمری، ۱۴ هزار و ۸۲۹ مسافر نوروزی از خدمات ایستگاه‌های ایمنی و سلامت سفر استفاده کردند.

رضایی با بیان اینکه از ابتدای اجرای طرح هزار و ۸۴۲ مسافر به یادواره رفیق خوشبخت ما و پویش چلچراغ دعوت شده اند، گفت: دو هزار و ۱۷۰ کودک از خدمات فضای دوستدار کودک بهره‌مند و ۱۲۲ نفر نیز به خیمه‌های نماز مراجعه داشته اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: جوانان نیز در قالب تیم‌های سحاب، ۱۱۴ مورد آموزش مهارت و خدمات امداد و کمک‌های اولیه ارائه و هفت هزار و ۴۷۰ مسافر نوروزی را به نقاط ایمن راهنمایی کرده اند.

او با اشاره به اینکه هزار و ۷۹۹ نفر در پویش بهرفت این نهاد مشارکت و از طرح حمایت کرده‌اند، گفت: دو هزار و ۲۴۳ مسافر نیز در حوزه‌های مهارت‌های ترافیکی آموزش‌های لازم را دریافت کرده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.