برخی مسئولان استان قم در اولین روز سال جدید با حضور در شیرخوارگاه صدف و مرکز حمزه، با کودکان بی سرپرست و بد سرپرست این دو مرکز دیدار کردند.

 احمد حاجی زاده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و سید مهدی قریشی، سرپرست معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم و عباس ذاکریان، سرپرست فرمانداری قم در اولین روز از سال جدید در جمع کودکان بی سرپرست و بد سرپرست تحت پوشش اداره کل بهزیستی استان در مراکز نوباوگان صدف و گلسرای حمزه حضور پیدا کردند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قم ضمن تبریک سال جدید گفت: حضور در این مرکز در آغاز سال ۱۴۰۱ و همزمان با ایام میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) توفیق بزرگی است.

حاجی زاده اهمیت کار مددکاران و مربیان شاغل در مراکز بهزیستی را مورد توجه قرار داد و گفت: کار این عزیزان در این عرصه کاری جهادی است و نوعی عبادت محسوب می‌شود و ان شاالله در پیشگاه الهی ماجور خواهید بود.

او با بیان این که بی شک توان و اقدامات خیرین در عرصه‌های مختلف از جمله حمایت از این کودکان کارگشاست، گفت: حمایت از کودکان بی سرپرست و بد سرپرست آثار و برکاتی فراوانی به دنبال داشته است.

معاون استاندار قم به رویکرد دولت جدید در خدمت رسانی اشاره کرد و گفت: حل مشکلات اجتماعی و آسیب‌ها از جمله دغدغه‌های دولتمردان است که با تمام توان در این زمینه در حال تلاش هستیم.

مرکز حمزه از ۳۹ کودک ۳ تا ۱۲ سال و مرکز صدف نیز از ۳۵ کودک و شیرخواره نگهداری می‌کند.

همشهریانی که قصد شریک شدن در ثواب اخروی نگهداری این کودکان را دارند می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره کارت (۲۵۸۸-۷۶۱۸-۹۵۷۰-۶۳۶۷) یا کد دستوری *۷۴۱*۹۰۹۰# به حساب بهزیستی استان قم واریز کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار